فیلم کامل مداحی عباس قادری در شب بیست و یکم رمضان به یاد حضرت علی

فیلم کامل مداحی عباس قادری و پسرش در ۲۱ رمضان به یاد حضرت علی

مداحی عباس قادری در شب ۲۱ بیست و یکم ماه رمضان شب قدر به یاد حضرت علی همراه آواز غمگین عباس قادری برای امام علی علیه السلام در شب 21 رمضان را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل مداحی عباس قادری در شب بیست و یکم رمضان به یاد حضرت علی

ویدیویی از عباس قادری خواننده قدیمی کشورمان در فضای مجازی منتشر شده که مورد استقبال قرار گرفته است عباس قادری در شب ۲۱ رمضان ۱۴۰۱ اقدام به مداحی کرده که برای شهادت امام علی علیه السلام این کار را انجام داده است

عباس‌قادری سالهاست که در عرصه موسیقی فعالیت داشته و به خواننده کوچه بازاری شناخته می شود .

ایشان متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۶ در تهران بوده و با آهنگ زیارت و بدنام به شهرت دست یافته است و در سال ۱۳۵۰ کار موسیقی خود را شروع کرده و با شرکت‌های سرشناسی همچون آهنگ و ترانه کورد همکاری داشته است و در حال حاضر ۷۴ سال سن دارد پسرش شهرام نیز از خواننده هایی بوده که به سبک پدرش فعالیت می کند.

بعد از حدود چهل و پنج سال فعالیت هنری در کارنامه هنری این هنرمند حدود ۸۳۰ ترانه در آلبوم‌ها و سبک‌های مختلف به چشم می‌خورد.

و از این هشتصد و سی آهنگ عباس قادری، حدود هفتاد آهنگ، برای فیلم‌های قبل از سال ۵۷، موسوم به فیلم‌های فارسی اجرا شده‌است؛ که از جمله معروفترین این آهنگ‌ها که برای فیلم اجرا شده‌است، می‌توان آهنگ‌های (بدنام) و (چیزی که عوض داره گله نداره) را نام برد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *