فیلم و کلیپ قوز حرکات ورزشی از بین بردن قوز (تضمینی)

فیلم و کلیپ قوز حرکات ورزشی از بین بردن قوز در خانه (تضمینی)

فیلم و کلیپ قوز حرکات ورزشی از بین بردن قوز برای آقایان و خانم در چند جلسه تمرینی را در این صفحه ببینید.

فیلم و کلیپ قوز حرکات ورزشی از بین بردن قوز (تضمینی)

تخمین زده می شود که قوز از هر پنج نفر بالای 55 سال دو نفر را تحت تاثیر قرار دهد و حتی جوانان و نوجوانان و کودکان هم به دلیل ساعات کار طولانی مدت با تلفن همراه به مرور زمان دچار شکل گیری قوز میشوند.

مواردی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد قوز در شما شود. شایع ترین منابع بیماری های دژنراتیو یا ضعف عضلانی هستند.

صرف نظر از علت، بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی می گذارد.

حرکات ورزشی از بین بردن قوز

ستون فقرات دارای انحنای طبیعی است. اگر به مدل سه بعدی ستون فقرات نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در ناحیه قفسه سینه منحنی محدب دارد. این به دلیل شکل طبیعی استخوان های ستون فقرات و دیسک های بین آنهاست.

در 40 درجه انحنا، ستون فقرات سالم در نظر گرفته می شو انحنای بیش از 40 درجه مشکل ساز تلقی می شود و می تواند یک قوز کوچک در پشت گردن ایجاد کند.

از کودکی تا 30 سالگی، زاویه ستون فقرات به دلیل افزایش وزن روی آن تغییر می کند – از 20 درجه به 29 درجه. پس از چهل سالگی، با شروع فرآیندهای دژنراتیو پیری، زاویه به سرعت افزایش می یابد

 

مداخله و درمان زودهنگام این عارضه می تواند مسیر آن را تغییر دهد و فواید زیادی برای سلامتی به همراه داشته باشد. در این راهنما، گزینه های مبتنی بر شواهد را برای درمان قوز ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم از بدتر شدن آن جلوگیری کنید.

قوز دواگر یا هایپرکیفوز انحنای بیش از حد ستون فقرات است. معمولاً این در قفسه سینه یا قفسه سینه ستون فقرات رخ می دهد. اغلب به آن کیفوز نیز می گویند که انحنای ستون فقرات به سمت جلو است.

از آنجایی که پوکی استخوان (ضعیف شدن استخوان‌ها) در زنان شایع‌تر است، قو نیز چنین است. با پوکی استخوان، استخوان‌های ستون فقرات ضعیف‌تر می‌شوید، که منجر به تمایل بیشتر به قوز می‌شود.

در بین مردان، میانگین زاویه انحنا حدود 44 درجه است. در زنان، می تواند از 3 درجه در سن 55 سالگی تا 52 درجه در 80 سالگی متغیر باشد. متوجه خواهید شد که افراد با افزایش سن کوتاهتر می شوند. یک فرد به طور متوسط در هر دهه به دلیل فشرده شدن ستون فقرات حدود نیم اینچ از دست می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *