فیلم کامل لحظه سنگ پرانی هواداران تراکتور به گل محمدی در بازی پرسپولیس

فیلم کامل لحظه پرتاب سنگ و سنگ پرانی هواداران تراکتور به گل محمدی در بازی پرسپولیس و نیمه تمام ماندن بازی به دلیل سنگ انداختن طرفداران تراکتورسازی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل لحظه سنگ پرانی هواداران تراکتور در بازی پرسپولیس در ورزشگاه

فیلم کامل لحظه سنگ پرانی هواداران تراکتور

ساعت پیش بازی تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد که هواداران تراکتور اقدام به سنگ پرانی به داخل زمین کردند و جو ورزشگاه حسابی متشنج شد در نهایت بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند شرایط مناسب برای ادامه بازی نیست و امنیت جانی ندارند و در نهایت داور تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام اعلام کند بازیکنان پرسپولیس با کلاه کاسکت ورزشکار را ترک کردند .

این در حالی بود بازی رفت و آنها در ورزشگاه آزادی نیز بدون جنجال نبود اما این بار هواداران تراکتور با پرتاب سنگ به داخل زمین باعث شدند که بازی نیمه تمام اعلام شود .

پرسپولیسی‌ها که خیلی راحت و بدون دردسر به فرودگاه تبریز آمدن بعد از اسکان در هتل خود برای بازی راهی ورزشگاه یادگار امام شدند ورزشگاه که 60درصد تماشاگران را داشت با جنگ و جدال روبرو شد و تماشاگران به داخل زمین سنگ پرتاب کردند.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل سیلی هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش

قرار بود که فقط ۳۰ درصد ورزشگاه تماشاگران اختصاص داده شود اما هواداران تراکتورسازی بیش از ۶۰ درصد ورزشگاه را از آن خود کرده و اقدام به فحاشی و سنگ پرانی کردند زمانی که ترابی در دقیقه ۲۰ تصمیم داشت کرنر را ارسال کند با سنگ پرانی مورد حمله قرار گرفت و بازی متوقف شد.

در شرایطی که هر لحظه به شدت جنجال‌ها افزوده می‌شد، بزرگترین آن را در ابتدای نیمه دوم شاهد بودیم. جایی که یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت در منطقه فنی و نیمکت قادر به همراهی تیمش نبود، قصد حضور در جایگاه ویژه را از مسیر سکوی منتهی به این منطقه را داشت که فحاشی‌ها، پرتاب بطری و سنگ و حتی برخورد فیزیکی به اوج خود رسید!

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا