بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و همسرش +فیلم و عکس

ماجرای فیلم ازدواج آرون افشار آیا واقعیت دارد؟

ماجرای فیلم ازدواج آرون افشار آیا واقعیت دارد؟

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ +فیلم و عکس

 

آرون افشار Aron Afshar یکی از خواننده های پاپ محبوب این روزها است. در این قسمت بیوگرافی کامل آرون افشار، عکس های او همسرش و اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی او را می خوانید، همچنین آهنگ های معروف او را برای دانلود قرار داده ایم. در مطالب قبل هم بیوگرافی مهراد جم و بیوگرافی رضا بهرام از دیگر خوانندگان معروف بیوگرافی قرار داده بودیم.

بیوگرافی کامل آرون افشار

آرون افشار متولد 1 تیر سال 1377 در شاندیز مشهد است. نام واقعی او وحید است و نام هنری اش آرون می باشد. او با انتشار چند تک آهنگ در سال 98، خیلی زود معروف شد و به محبوبیت رسید.

بعد از گذشت چند وقت که از او خبری در فضای مجازی وجود نداشت حالا خبر ازدواجش نیلی افشار باز هم خبرساز شده است

نیلی افشار که قبلا نامزد پویان مختاری بود حالا شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که با تتلو ازدواج نموده است که در این راستا تتلو در اینستاگرامش عکسی دو نفره از خود با کت و شلوار و نیلی افشار با لباس عروس به اشتراک گذاشت.

البته بدون شک رابطه آنها همانند رابطه های گذشته تتلو بوده و اینکه ازدواج کرده‌اند شایعه بیش نمی‌باشد چرا که این چهره های اینستاگرامی بشدت بی بندوبار بوده و صرفاً برای خبرسازی چنین اخباری را منتشر می کنند.

نیلی افشار در سال ۱۳۷۳ در شهر کرج به دنیا آمد او پس از پایان تحصیلاتش در ایران به عنوان یک مدل،دنسر و ستاره معروف در اینستاگرام به صورت رسمی فعالیت های خود را در فضای مجازی آغاز کرد و توانست طرفداران بسیاری را به دست آورد

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *