فیلم / بارداری نازنین بیاتی واقعیت دارد؟ +جزئیات و عکس

فیلم / بارداری نازنین بیاتی لو رفت +جزئیات و عکس

فیلم / بارداری نازنین بیاتی واقعیت دارد؟ +جزئیات و عکس

فیلم / بارداری نازنین بیاتی لو رفت +جزئیات و عکس حاملگی نازنین بیاتی بازیگر را در این صفحه ببینید.

بارداری نازنین بیاتی واقعیت دارد؟

چندی پیش بود که برخی از پیج های اینستاگرامی خبر ازدواج نازنین بیاتی را مطرح کرده بودند و با انتشار تصاویری از او در حالی که حلقه در انگشتانش بود مدعی بودند او ازدواج کرده است.

حالا بعد از گذشت چند ماه باز هم همین پیج مدعی هستند که باردار شده است و اضافه وزن او طبیعی نیست این در حالی است که نازنین بیاتی هنوز به خبر ازدواج خود واکنش نشان نداده است .

خانم نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران بوده و در سال ۱۳۹۱ فیلم سینمایی دربند اولین گام خود را در سینما برداشت و برای بازی در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

بازیگر خانم نازنین بیاتی به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت و در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدارک خود را از دانشگاه آزاد تنکابن اخذ نموده است.

جالب است بدانید که نازنین بیاتی برای بازی در فیلم دربند به اعتقاد نویسندگان و منتقدان به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش زن انتخاب شد همچنین در فیلم هایی همچون مردن به وقت شهریور و ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه و فرشته ها باهم می آیند گام های دیگر خود را برداشت اما درخشش بودند فیلم سینمایی ژن خوک و آینه بغل مورد تحسین کارشناسان سینمایی قرار گرفت خانم بیاتی در سریال های گلشیفته و مانکن نیز به ایفای نقش پرداخته است آخرین کارتون سینمایی رو سال ۱۴۰۰ بوده که در فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *