فیلم کامل تصادف شدید ابراهیم تاتلیسس و دخترش ضربه مغزی شدند

فیلم کامل تصادف شدید ابراهیم تاتلیسس و دخترش ضربه مغزی شدید

فیلم کامل تصادف ابراهیم تاتلیسس (تاتلیس) خواننده ترکیه ضربه مغزی شدند در جاده و آخرین خبر از وضعیت سلامتی ابراهیم تاتلیسس را در این صفحه ببینید.

بر اساس گزارش ها، ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه در روز پنجشنبه بر اثر تصادف خودرویش با یک کامیون در جنوب غربی ترکیه مجروح شد.

تصادف ابراهیم تاتلیسس ضربه مغزی شدید

بر اساس گزارش‌ها، این خواننده با دخترش در سفر بود که تصادف کرده این حادثه در بدروم، یک شهر تفریحی محبوب در استان موغلا رخ داد که بیشتر تابستان‌هایش را در آنجا می‌گذراند.

تصاویر گرفته شده از صحنه یک ون سیاه رنگ را نشان می دهد که در یک تصادف رودررو با کامیونی که از صخره ای کم عمق آویزان شده بود، له شد.

امدادگران و آتش نشانان برای کمک به حادثه دیدگان به محل حادثه شتافتند آنها موفق شدند تاتلیسس را از خودرو خارج کرده و به بیمارستان منتقل کنند در حالی که سرنوشت سایر افراد درگیر در تصادف نامشخص بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس
فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس را ببینید
علت ترور شدن ابراهیم تاتلیس چه بود؟

تاتلیسس که به عنوان “امپراتور” موسیقی ترکیه شناخته می شود، از دهه 1970 یکی از عناصر اصلی صحنه موسیقی ترکیه بوده است. این خواننده 70 ساله که همچنین خواننده مشهور خاورمیانه است، با تعابیر روح‌انگیز خود از آهنگ‌های محلی و آهنگ‌های «عرابسک» که به‌شدت از آهنگ‌های عربی وام گرفته است، همچنان در ترکیه محبوبیت زیادی دارد.

او در سال‌های اخیر پس از یک حمله مسلحانه در سال 2011 که او را تا حدی فلج کرد و سال‌ها را در درمان گذراند تا قبل از بازگشت با یک برنامه تلویزیونی در سال 2020، که تا می 2022 ادامه یافت، کم‌رنگ ماند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا