فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس را ببینید

فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس را ببینید

فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس را ببینید و جزئیات و ماجرای کامل ترور ابراهیم تاتلیسس خواننده ترکیه را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس را ببینید

فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس

ابراهیم تاتلیسس خواننده سرشناس با جان سالم به در بردن از یک حمله تروریستی هولناک در سال 2011، همه را شوکه کرد. اگرچه به نظر می رسد که آسیب های جدی ای دیده است اما بعد از گذشت چندسالی توانایی هایش را به دست آورده است مثل آواز خواندن،کردن و راه رفتن، حتی بعد از چندین عمل جراحی مغز و چند جلسه فیزیوتراپی به زندگی عادی خود بازگشته است.

آواز تاتلیسس تأثیرگذار است، اما اهمیت گفتگوی او با مردم از سادگی و صمیمیت او ناشی می شود. اگرچه او میلیون‌ها دلار را بسته به تولیدات موسیقایی‌اش و سایر شرکت‌ها، یعنی حمل‌ونقل مسافر بین شهری و فرانچایز و هتل داری دارد  برخی از روشنفکران از کینه توزی او انتقاد می کنند، اما این یک احتمال است. او رویکردی مینیمال به زندگی همراه با میلیون ها TL و طرفداران عاشق دارد.

✅همچنین ببینید: علت ترور شدن ابراهیم تاتلیس چه بود؟

ابراهیم تاتلیسس 40 سال است که مردم را به خاطر دو چیز هیجان زده کرده است: اول اینکه او یکی از بزرگترین خوانندگان ترکیه مدرن است، شاید وقتی صدای او را رتبه بندی می کنیم بهترین باشد. دوم، درک او بسیار آسان است.

“ابراهیم تاتلی” بزرگتر از هفت خواهر و برادر در یک خانواده بسیار فقیر در اورفا به دنیا آمد. مرحوم پدرش عرب تبار و مادرش از کردهای ترکیه بود. او یک بار درباره اصالت قومی خود گفت: “پدرم عرب و مادرم کرد است، در حالی که من ترک هستم.”

تاریخ تولد او دقیق نیست، اما شناسنامه او نشان می دهد که او متولد اول ژانویه 1952 است. اما او گفته است که متولد نوامبر 1954 است. خانواده اش در غارخانه زندگی می کردند. پدرش محمت در زمان تولد ابراهیم کوچک در زندان در حال گذراندن دوران محکومیت خود بود. او یک بار گفت اولین خاطره اش از پدرش دیدن او پشت میله های زندان بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *