فیلم کامل دعوای زنان در مترو تهران ایستگاه ارم سبز بر سر حجاب

روز گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که یک زن بی حجاب با یک خانم محجبه در ایستگاه ارم سبز مترو تهران درگیر شده و سعی میکردند یکدیگر را از واگن مترو بیرون کنند.

اتفاقی که بارها شاهد آن بوده ایم و ویدیو های مختلفی در شبکه های اجتماعی به خصوص رسانه ضدانقلابی با این وضوع منتشر شده است.

فیلم کامل دعوای زنان در مترو تهران بر سر حجاب

خانم های محجبه به عنوان امر به معروف به خانم های بی حجاب تذکر میدهند و با پاسخ منفی خانم های بد حجاب رو به رو میشوند که در اکثیر مواقع به درگیری فیزیکی خاتمه می یابد.

همچین چند ماه پیش بود که در بی آر تی تهران اتفاق مشابه ای رخ داد و خانم محجبه با زن بی حجاب درگیر شد.

در روزه ای اخیر نیز بحث حجاب در کشورمان به موضوع مهم تبدیل شده است بعد از مرگ مهسا امینی که توسط گشت ارشاد دستگیر شد جنجال زیادی به راه افتاد و فعلا گشت ارشات تعطیل شده است.

همچنین ببینید:

در این زمینه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گشت ارشاد، موضوع نظام نیست. چون وسیله ای بوده است و سردار اشتری می گفت فقط هشت دستگاه ون برای این کار درنظر گرفته بودند تا نیروی انتظامی فقط در صحنه حضور داشته باشد و از زمانی تشخیص دادند که گشت ارشاد وسیله خوبی نیست و جنجال ایجاد می کند. در دنیای کنونی که فضای مجازی هم وجود دارد، گشت ارشاد در دستور کار نیست و باید به دنبال تدابیر جدیدی بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *