فیلم کامل رقص کیان پیرفلک در عروسی ایذه اشک همه را دراورد

فیلم کامل رقص کیان پیرفلک در عروسی ایذه اشک همه را دراورد

فیلم کامل رقص کیان پیرفلک در عروسی ایذه اشک همه را دراورد

فیلم و کلیپ کامل رقص و رقصیدن کیان پیرفلک در عروسی ایذه اشک همه را دراورد کیان پیر فلک پسر ۹ ساله اهل ایذه بود که در ۲۵ آبان سال جاری توسط گروهی مسلح مورد حمل مسلحانه قرار گرفت و متاسفانه به شهادت رسید.

در فضای مجازی ویدیویی از رقص این پسربچه منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند نسبت به اسامی مختلف که در یکی دو ماه گذشته به عنوان فوت شده مطرح شدند چهره بسیار معصومی داشت

فیلم رقص کیان پیرفلک در عروسی

کیان پسر شیرین زبانی که آرزو داشت مخترع شود و ویدیو هایی از او منتشر شده بود و مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت اما متاسفانه عمرش به ده سال قد نداد و در یک حمله تروریستی درگذشت بسیاری از چهره های سرشناس کشورمان به مرگ او واکنش نشان دادند و برخی ها مرگ وی را بر گردن اغتشاشگران و برخی دیگر مرگ مشکوک می دانستند.

به هرحال چیزی که دیگر مهم است این است که این کودک دیگر زنده نخواهد شد.

لام به ذکر است که علاوه بر کیان شش نفر دیگر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند اما مرگ کیان پیرفلک نسبت به سایر قربانیان توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. فقرمادرجنایات

    خدا باعث و بانیش و با مرگ سخت مجازات کنه خدا به پدر ومادرش صبر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *