فیلم کامل صحبت های خداداد عزیزی درباره کی‌روش و نهاد ریاست جمهوری

فیلم کامل صحبت های خداداد عزیزی درباره کی‌روش و نهاد ریاست جمهوری

فیلم کامل صحبت های خداداد عزیزی درباره کی‌روش و نهاد ریاست جمهوری

فیلم کامل افشاگری و اظهارات و صحبت های خداداد عزیزی و حمله تند به بازگشت کی روش و انتقاد از وزارت ورزش و نهاد ریاست جمهوری!

اخراج اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی کشورمان بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران و جهان داشته است و بسیاری از پیشکسوتان فوتبال ایران به این موضوع واکنش نشان دادند.

فیلم صحبت های خداداد عزیزی درباره کی‌روش

خداداد عزیزی در ویدیویی که در اینستاگرام خود منتشر کرد با حمله تند به فدراسیون فوتبال گفت چرا باید دو بازیکن تیم ملی به دفتر ریاست جمهوری بروند و به آنها بگویند که اسکوچیچ به درد تیم ملی ما نمی خورد و باید کی روش را بیاورید.

چرا باید دو بازیکن برای تیم ملی ایران نظر بدهند و ریاست جمهوری در مورد فوتبال چه می داند که نظر می‌دهد و یا دستور می دهد مربی بیاید یا برود اگر با کارلوس کی روش در چند سال اخیر چه موفقیت هایی داشتیم؟ در جام جهانی حذف شدیم که در دوره‌های قبلی نیز چنین اتفاقی برای ما افتاده بود کارلوس کی روش کسی است که تیم های تدارکاتی انتخاب می‌کرد و پورسانت دریافت می‌کرد و به کار دلالی در فوتبال ایران مشغول بود.

همچنین ببینید واکنش ها به اخراج اسکوچیچ و حضور کی‌روش در تیم ملی

علی کریمی اولین کسی بود که در استوری خود نوشت فاتحه فوتبال ایران را در جام جهانی خواندم شما هم بخوانید از سوی دیگر علی پروین درباره بازگشت کی روش مصاحبه ای انجام داد و گفت وقتی فوتبالیست های تیم ملی هماهنگ می‌کند که یک مربی را عوض کنند باید فاتحه فوتبال ایران را خواند مربی که از بازیکنان حساب ببرند حرفی برای گفتن ندارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *