فیلم کامل مداحی لری برنامه حسینیه معلی

فیلم کامل مداحی لری برنامه حسینیه معلی همه را حیران کرد

فیلم کامل مداحی لری برنامه حسینیه معلی

فیلم کامل مداحی لری برنامه حسینیه معلی را مشاهده میکنید نوحه خوانی زیبای مرد جوان که به زبان لری مداحی کرد.

روز گذاشته یکی از شرکت کننده های مسابقه مداحی حسینیه معلی در این برنامه حضور پیدا کرد و یک نوحه لری را اجرا کرد که در خود بسیار جالب بود و مداحان حاضر در این برنامه  از او تقدیر کردند .

فیلم مداحی لری برنامه حسینیه

این مرد جوان با اجرای یک نوحه لری توانست مورد تحسین مداحان حاضر در برنامه که نقش داور را ایفا می کردند قرار گرفت.

لرستان یکی از استان های پرشور مذهبی کشورمان بوده که در ایام محرم و صفر عزاداران زیادی در خیابان ها برای امام حسین سوگواری میکنند.

به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً در دهه اول محرم به استان لرستان سفر کنید و از عزاداری دیدنی آن ها بهره مند شوید برنامه حسینیه معلب با حضور سعید حدادیان و مجید بنی فاطمه و مهدی رسولی از اول محرم بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و میزبان داوطلبان علاقه مند به مداحی می باشد.

البته این برنامه قرار بود سالها پیش ساخته شود اما بنا به دلایل نبود اسپانس در نهایت در محرم ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه سوم سیما در استقبال زیادی از آن صورت گرفت .

در این برنامه افراد علاقه‌مند به مداحی حضور پیدا کرده و اجرای زنده ای را انجام می‌دهند که باید داوران این مسابقه با آنها رای بدهند تا به حال چندین استعداد برتر در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند که در مداحی و نوحه خوانی بسیار با استعداد و حرفه ای عمل کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. باسلام بهترین عزاداری ایران تو ۱۰روز اول محرم فقط استان لرستان حال و هوای خاصی داره .مخصوصا شهرستان بروجرد وهیئت های بی نظیرش ..اگر کسی میخاد ازته دلش عزاداری کنه تاسوعا و عاشورا بروجرد بیاد و ببینه .خودم شهره خرم آباد هم خوبه ولی بروجرد چیزی دیگه ای از علامت ۲۱پر ک همه از طلا ساخته شدن تو ایران نظیر نداره افراد معدودی میتونن تحملش کنن و باهاش ۲۰.۳۰قدم راه بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *