فیلم / کنسرت آرمین تو ای اف ام 2AFM در برج میلاد بلاخره مجوز کنسرت گرفت

فیلم کامل کنسرت آرمین زارعی تو ای اف ام 2AFM در برج میلاد را ببینید

اولین کنسرت آرمین زارعی تو ای اف ام در برج مبلاد برگزار شد که مرد استقبال هواداران این خواننده قرار گرفت کنسرتی که این خواننده ها سالها برای برگزار کردنش سکوت کرده بود و هیچ آهنگی را منتشر نکرد.

کنسرت آرمین تو ای اف ام 2AFM در برج میلاد

آرمین که پیش از این با آهنگ های رپ و فیت با امیر تتلو شناخته میشد بعد از مدتی سعی کرد هیچ آهنگی منتشر نکند کمی از حاشیه ها دور شود و در نهایت با گرفتن مجوز به سراغ اجرای کنسرت رفت که تا به حال توانسته خیلی خوب عمل کند و اولین کنسرت رسمی خود را در برج میلاد برگزار کند.

فیلم / کنسرت آرمین تو ای اف ام 2AFM در برج میلاد بلاخره مجوز کنسرت گرفت

آرمین زارعی معروف به آرمین تو ای اف ام که مدتی در خارج از کشور در زمینه موسیقی رپ فعالیت میکرد چند سال پیش به ایران بازگشت و سعی کرد مدتی از موسیقی فاصله بگیرد و بعد از گذشت چند سال به سراغ مجوز رفت و اولین آلبوم خود را با مجوز رسمی وزارت ارشاد دریافت کرد و حالا موفق شده مجوز کنسرت در تهران هم بگیرد.

فیلم کنسرت آرمین زارعی

زرنگی که آرمین تو ای اف ام انجام داد و در سکوت خبری کار خود را پیش برد تا برایش سنگ اندازی نکنند و حالا با نام اصلی خود یعنی ارمین زارعی مجوز آلبومش را گرفته و به سراغ کنسرت میرود.

آرمین زارعی ۲۶ و ۲۷ اسفند امسال برای کنسرت این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه رزرو شده است.

فیلم کامل کنسرت

نخستین کنسرت «آرمین زارعی» برگزار می‌شود. آلبوم EP «تور کنسرتام» با صدای آرمین زارعی با چهار قطعه منتشر شد و این خواننده با انتشار این آلبوم برای برگزاری نخستین کنسرت رسمی خود آماده می‌شود.

فیلم / کنسرت آرمین تو ای اف ام 2AFM در برج میلاد بلاخره مجوز کنسرت گرفت

گفته می‌شود روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند امسال برای کنسرت این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه رزرو شده است.

او در اسفند ۱۳۹۸، نخستین آهنگ خود با نام رفت را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *