حمله به پیج اینستاگرام بازیگر نقش منصور در پوست شیر و فحاشی به او

قاتل ساحل در پوست شیر کیست بیاید اینجا تا بگم ماجرا چیه

قاتل ساحل در سریال پوست شیر کیست

منصور تو حرفاش به مشکات داشت میفهموند که اگه شما جلو نمیومدین ساحل کشته نمیشد انگار یجورایی من قصد کشتنشو نداشتم شایدم من دارم اشتباه میکنم
اگه بخوایم به دو صورت در نظر بگیریم میتونست زودتر ساحلو بکشه کسی روحشم خبر دار نشه کی مُرده یا شایدم از اونجایی که فوق العاده روانیه میخواسته جلوی نعیم دخترشو از قصد بکشه..

تو یه صحنه ی فیلم وقتی دارن از پسر علیرضا استادی بازجویی میگیرن خیلی مشکوک داشت به خواهرش نگاه میکرد همش چشمش بهش بود انگار میترسید چيزي رو لو بده .. شاید پول گوشی آیفونشم منصور بهش چون همدست منصور خلاصه منصور پول طلاهارو هنوز داره
هم علیرضا استادی و هم پسرش هردو همدستشن صد در صد واسه نقشه ی منصور یه جاهایی رو بهش کمک کردن راجب انگشتر هم هیچ صحبتی با منصور نکردن. بازم میگم منصور صفر تا صد نقشرو خودش برنامه ریزی کرده حلقرو از قصد جا گذاشته تا برسن بهش و بیان بگیرنش ولی از اونجایی که هیچ مدرکی از خودش بجا نزاشته نمیتونن باهاش کاری یکنن… میدونست وقتی به قتل داداشش صابر اعتراف کنه مامانش میاد رضایت میده امکان داره پدرشو هم خودش کشته باشه. در کل منصور تو سریال نقششو خوب داره بازی ،میکنه اون لبخندای کثیفش که فقط داره پلیسو به مسخره میگیره خیلی جالبن… چون میدونه چیزی ازش پیدا نمیکنن کاملا خونسرده. رو قضیه ی گریه هم خیلی مانور میدن شاید از اون طریق یه مدرک علیهش پیدا کردن ولی نقطه ضعفش صابره باید انقدر سر قضیه ی صابر رو مغزش برن تا بزنه به سیم آخر و اعتراف کنه

منصور 15 سال پیش به همراه نعیم به سرقت دست میزنند و مقدار زیادی طلا را از طلا فروشی میدزدند او به دلیل اینکه یکی از رفقایش به نام صابر به نعیم رفاقیت زیادی داشت بر سر نعیم او را کشت حالا برای انتقام از نعیم تلاش زیادی میکند در نهایت او در قبرستان دستگیر شد و نعیم با اسلحه برای کشتن او اقدام کرد.

حمله به پیج اینستاگرام بازیگر نقش منصور در پوست شیر و فحاشی به او

صدرا را در پوست شیر کوهستانی صدا می زنند اما در قسمت چهارم فصل اول سریال پوست شیر در برگه بازجویی پلیس آگاهی؛ صدرا فامیلی خود را عبداللهی نوشت.

از آن طرف هم فامیلی رضا پروانه در سریال پوست شیر؛ عبداللهی می باشد. با توجه به اینکه روی پرونده پزشکی رضا پروانه نام فامیلی وی عبداللهی درج شده بود؛ آیا بین رضا پروانه و صدرا نسبت خویشاوندی وجود دارد؟

البته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شایعه شده بود که صدرا می تواند خواهرزاده رضا پروانه باشد. این فرضیه به نظر درست نیست چون فامیلی خواهرزاده با دایی تفاوت دارد.

اگر بخواهیم نسبت هایی که با فامیلی یکسان ( عبداللهی ) پیدا کنیم؛ باید به عرض شما برسانیم که پدر، برادر، عمو، پسرعمو و پدربزرگ می توانند نام خانوادگی مشابه و یکسانی داشته باشند.

آخرین قسمت پخش شده سریال پوست شیر ​​شور و هیجان زیادی را به همراه داشته است تازه ترین قسمت پخش شده از سریال پوست شیر هیجان بسیار بالایی داشت و این مسئله از رکوردهای ثبت شده از بازدید این سریال نمایش خانگی و واکنش های طوفانی در فضای مجازی کاملا پیدا بود. در قسمتی که در آن مخاطب ابتدا امیدوار و در انتها با نا امیدی تلخی مواجه شد، سرنخی هم از دزد ساحل در سریال پوست شیر داشت و آن هم دو حرفی بود که داخل حلقه دزد ثبت شده بود؛ یعنی ع ص.

بدون شک قاتل ساحل کسی نیست جز رضا پروانه که دستش با بهزاد ناپدری ساحل در یک کاسه است بهزاد و رضا پروانه هر دو از نعیم کینه دارند و در قدیم هم سعی کردند نعیم را به پای طناب دار ببرند اما به زندان محوک شد و حالا تصمیم به زجر کش کردن او دارند.

صدرا خواهرزاده رضا پروانه است

بعد از اینکه ساحل در قسمت هجدهم به قتل رسید داستان سریال پوست شیر کمی پیچیده شده است پدر و مادر ساحل موفق شدند وارد باقی شوند که ساحل در آنجا اسیر شده بود و او را آزاد کرده و به خانه می بردند که در مسیر راه مورد حمله مسلحانه یک راکب موتورسیکلت قرار گرفته با شلیک دو گلوله به قتل رسید با اینکه بسیاری از کاربران گمان کردند داستان سریال به پایان رسیده است اما به یکباره قتل ساحل در اتوبان معمای جدیدی را در این سریال به وجود آورد ها همچنان برای مخاطبان داستان هیجان انگیزی داشته باشد

معمایی که قابل حدس شده است تینا فقط در دو قسمت نشان داده شد و صرفا برای انحراف ذهن مخاطب بود و قاتل ساحل به هیچ عنوان تینا و یا افراد اجیر شده از سوی او نیست.

احتمال بیشتری که وجود دارد بهزاد ناپدری ساحل است چرا که فقط در دو قسمت اول سریال حضور داشت و دیگر هیچ اثری از او نیست که احتمال میرود او از دشمنان قدیمی نعیم بوده و وقتی نعیم به زندان افتاده به سراغ همسر نعیم رفته و او را به عقد خود دراورده است و بعد از اینکه نعیم از زندان آزاد شد ترسیده و لیلا (همسر سابق نعیم) را طلاق داد و از خانه بیرون انداخت.

قاتل ساحل در پوست شیر کیست کار ناپدری ساحل است یا تینا؟

معمای پیچیده سریال پوست شیر

سرنوشت ساحل در سریال پوست شیر برای مخاطبان این سریال حسابی جذاب شده است بسیاری از مخاطبان سریال می خواهند بدانند که قاتل ساحل چه کسی است و چرا تصمیم به روبودن او گرفته است.

برادران محمودی سازنده این سریال جذاب و مهیج هستند با توجه به سوابق آنها همیشه در پایان داستان اتفاقات غافلگیر کننده ای رخ می دهد که باعث میشود مخاطبان سوپرایز شوند.

ساحل در قسمت چهاردهم (یا قسمت ششم فصل دوم) مشخص میشود چه زنده است اما چه کسی او را ربوده است مشخص نیست بسیاری از مخاطبان این سریال معتقد بودند که تینا دوست سابق صدرا اقدام به ربودن ساحل کرده است.

قاتل ساحل در پوست شیر کیست کار ناپدری ساحل است یا تینا؟

اما نشان دادن تینا در اوسط سریال صرفاً جهت انحراف ذهن مخاطب بود که در ادامه داستان به گونه دیگر پیش برود.

حالا برخی از مخاطبان این سریال معتقد هستند که ربوده شدن ساحل کار بهزاد ناپدری او می باشد به عقیده برخی از مخاطبان این سریال بهزاد با نعیم دشمنی قدیمی داشته که بعد از آزاد شدن نعیم از زندان اقدام به دزدیدن ساحل می کند.

نظر برخی از کاربران

قاتل یکی از سه گزینه است:
1_ اگه یادتون باشه در یکی از قسمت های اول وقتی رضا پروانه میره با ساحل حرف میزنه تا به پدرش یه چهره خوب نشون بده با دوتا بچه شیطون که پارکینگ ساحل رو گرفته بودن و شیشه ماشینشونو شکستن دعوا میکنه فکر کنم دو نفره با پلاک ماشین ساحل رابطه دارند و خون او را دنبال می کنند و با پولی که دارند به کسی می دهند که او را تماشا کند و با استفاده از پول آنها و استخدام شخص دیگری انتقام بگیرد.
احساس می‌کنم این سکانس هیچ‌وقت تصادفی نبوده و منظور کارگردان این است که یک شوخی کوچک در مورد چیزی می‌تواند انگیزه یک اتفاق بد بزرگ شود و ده‌ها نفر را برای ماه‌ها درگیر کند.
2- این سه نفر در کافه که با نعیم و رضا صحبت می کردند یا بدون انگیزه مثل گزینه قبلی یا استخدام رضا پروانه یا پدرشوهری ساحل پریدند وسط.
3- ناپدری ساحل که در یکی از صحنه های بعد از مرگ ساحل کفشش گلی شده بود.

بازیگر نقش نعیم در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

نظر فروغ درباره قاتل ساحل در سریال پوست شیر

بهزاد ناپدری ساحل بهترین گزینه است.

این نظر در اواخر فصل یک به ذهنم رسید. دلایلی هم دارم. اما فراموش نکنیم هر کسی می‌تواند قاتل باشد. چون نویسنده می‌تواند با دلیل یا بدون دلیل -از نظر مخاطب- قاتل را معرفی کند. من می‌گویم اگر بهزاد قاتل باشد انتخاب خوبی است. اگر به خوبی هم دلایل معرفی شوند، سریال پایان جذابی خواهد داشت و به یادمادنی می‌شود.

دلایلم را به ترتیب اهمیت ننوشتم:
– انتخاب بازیگری مثل بابک کریمی برای آن نقش کوتاه منطقی به نظر نمی‌آید مگر آن که قرار باشد نقشش خیلی تأثیر‌گذار باشد.
– اگر قاتل بهزاد (بابک کریمی) باشد با توجه به نقشش در فیلم‌های «خانه‌ی دختر» به عنوان یک پدر متجاوز و فیلم «ماهی و گربه» به عنوان یک شخص احتمالاً قاتل، می‌تواند برای بیننده باور‌پذیر باشد. همین‌طور شخصیتش به عنوان یک مرد دوستدار خانواده هم پذیرفتنی است.

نظر کاربران درباره قاتل ساحل در پوست شیر

_صمد،،،ببینید این یارویی رو که تو قسمت ۱۴ گرفتن صمد نیست این خودشو بجای صمد اصلی جا زده تا اون رو نگیرن و توی تیتراژ زده عیلرضا استادی ولی اثری از علیرضا استادی نیست.پس کار خودشه
۲_اون دوتا پسری که رضا پروانه زد شیشه ماشینشو شکوند،،،از نظر من این دوتا پسرا میرن امار ساحل رو میگیرن و بعد میدزدنش و شکنجش میدن
۳_بهزاد،،،شاید هم تا بهزاد فهمیده نعیم زندس عصبانی میشه بعد دخترشو میدزده
۴_صدرا،،،این یکی احتمالش ۵۰ ۵۰ هست،،، اگه یادتون باشه توی قسمتای اول دیدیم صدرا دنبال ساحل رفته بود،،،شاید صدرا باشه
۵_همکار های درختی،،،توی فیلم یک قاتل به نام درختی هست ک توسط مشکات دستگیر شده،،،شاید همکارهای درختی ساحل رو دزدیدن و با نعیم مشکل داشتنو اینکه چرا یکی باید از رو درختی تقلید کنه اصلا مگه کسی درختی رو میشناخته ب جز همکاراش

نظر شیدا درباره قاتل ساحل 

رضا پروانه قاتل است.وقتی نریمان گفت من از ساحل فیلم گرفتم،رضا پروانه هم متعجب شد و هم نگران .انگار قرار نبوده فیلمی گرفته شود.او در زندان در زمان قاتل درختی بوده و خلافکاران را می شناسد.شاید عنوان پوست شیر به همین دلیل باشد.مردی بزدل و خیانتکار در پوست شیر.

دیدگاه حسن نوری مقدم در مورد چه کسی ساحل را کشت؟

به نظره من قاتل بهزاده به خاطر ماجرای قتل تک پسرش توسط نعیم و دوستاش در پانزده ساله گذشته که در دادگاه نتوانسته چیزیو ثابت کنم.البته اون خانوم و بچه هم باید عروس بهزاد باشه .به نظر من تو این قتل بهزاد و زن صیغه آیی دست دارن …بهزاد از نداری و تنهایی زن برای انتقام خودش استفاده کرده بدون اینکه خانومه بدونه

نظر امیرحسین شهبازی درباره قاتل نقش ساحل

قاتل معلوم کیه نا پدری هست وقتی خواست با پانته‌آ بهرام حرف بزنه و داشت فوتبال نگاه می‌کرد کفشش خاکی و گلی بود یعنی اونم بیرون شهر بوده

دیدگاه مریم درمورد قاتل اصلی ساحل در سریال پوست شیر

همه ی مواردی که دوستان گفتند می تونه باشه خصوصا ناپدری و یا شاید موضوع به شخصیتی برگرده که آناهیتا افشار نقشش رو بازی میکنه و‌شاید هم عشق اصلی رضا , رضا رو وارد این وادی کرده باشه ….اما شاید کینه ای که این وسط هست آنقدرها هم عمیق نباشه شاید سطحی تراز چیزی باشه که فکرشو ‌میکنید رودخانه مرموز رو‌یادتونه ؟ آخرش قاتل دوتا بچه ی بی شعور بودند حالا برگردید به صحنه ای که نعیم تو قهوه خونه است و ‌براش املت میارن و سه نفر اعتراض میکنند و وقتی نعیم جاشو ‌عوض میکنه در همه ی اون سکانس اون سه نفر به صورت آتافوکوس هستند و‌ تنها در یک لحظه فوکوس میشوند !!! چرا ؟ برید اون صحنه رو ببینید اگر نظری داشتید بگید.

مقصودم از اون سه نفر افرادی هستند که در ته قهوه خانه سر املت نعیم دعوا راه انداختند و‌ ظاهرا همیشه اونجا مینشستند….. در سکانسی که رضا به مرتضی میگه شاد بخوون و اونم انار انار میخونه اون سه نفر در حال قلیون کشیدنند و‌ از حسادت مردانه رو به موت هستند در همین سکانس تصویر اون سه نفر فوکوس میشه بله به همین سادگی و بدلیل بخل و‌ حسد میتونه یه جنایت احمقانه رخ بده و در نظر داشته باشید حسادتهای مردانه به مراتب از نوع زنانه خطرناک تر است …..این نظر منه

نویسنده سریال خیلی خوب میداند چه کار کند

نویسندگان سریال پوست شیر یک نکته را بسیار خوب لحاظ کرده‌اند آن هم این است که همواره قدرت پیش بینی مخاطب را به چالش کشیده و او را بر سر انواع و اقسام حالت‌ها برای ادامه داستان قرار می‌دهند اما در نهایت به شکلی اتفاقات را رقم می‌زنند که بیننده اصلا تصورش را نمی‌کند.

به قولی نویسندگان همیشه یک قدم از مخاطبان جلوتر هستند. آنها خوب بلدند که گره کور ایجاد کنند، تمام نقاط رهایی را ببندند و بعد از روزنه‌ای کوچک برای حل معما اقدام کنند. یکی از دلایل استقبال از مجموعه هم همین است که مخاطب همواره ترغیب می‌شود که بفهمد «حالا چی میشه؟»

به همین دلیل هم هست که در فضای مجازی بحث و گفتگو درباره اتفاقات پوست شیر بالا گرفته است، امروز در توئیتر یکی از موضوعات ترند شده برای ایران همین سریال است.

اما نکته اصلی از این جا به بعد است که برای انجام چنین اتفاقی دلیل و منطق لازم را خواهند داشت؟ آیا نویسندگان که چنین شوکی به مخاطب وارد کرده‌اند می‌توانند منطق دراماتیک آن را هم از کار در آورند؟ جواب این قضیه تکلیف سریال را مشخص می‌کند به همین دلیل می‌گویم ریسک بزرگی کرده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

20 نظر

  1. خود رضا پروانه نیست؟

  2. چندتا نکته
    اواسط فیلم نعیم سیم کارتشو عوض میکنه و فیلم زنده بودن ساحل رو به همین سیم کارت جدید می‌فرستن، چندنفر شماره جدیدشون داشتن؟ نعیم ، زن نعیم مادر ساحل، رضا پروانه، صدرا و مرتضی دوست رضا پروانه و نعیم همون که نعیم بعد لو رفتن جاش با زنش میره خونش، حالا زمانی که صمد آمار خونه گروگان گیرو میده و میرن به اون خونه(همون خونه که توش فیلم زنده بودن ساحل رو میفرستن) فقط رضا پروانه و صدرا می‌دونستن که میخوان برن اونجا و بهش خبر داده چون طرف وقت داشته ساحلو بزاره صندلی عقب پاترول برگرده گوشی به دست منتظر نعیم پس تا اینجا مظنون ها میشن رضا پروانه و صدرا.
    حالا در قسمتی که ساحل رو میکشن مشکات یه حلقه پیدا میکنه که روش نوشته (ع ص) فکر میکنم ع اول اسم یه دختر باشه و ص هم صدرا یعنی کلید اصلی این ماجرا صدراس شاید بنا به دلیلی از نعیم کینه داره مثلا ۱۵ سال پیش که نعیم به خاطر یه جرمی میفته زندان صدرا از خانواده شاکی نعیمه

  3. به نظر من کسی از توی آگهی به کسی که ساحل را ربوده امار میده .!
    اما باید بدونیم اون شخص کیست و به احتمال ۵۰ درصد بهزاد خلج زیرا به کار هایی که مشکات مینه حسودی و حسرت میخوره و به احتمال میرود که کار بهزاد باشد

  4. اما به نظر من ساحل داره خواب میبینه که فوت کرده
    شاید هم همچین اتفاقی نیفته

    • محمدامین

      نه خواب ندیده واقعی بود تیر خورد تو گلو قاتل فکر کنم همون ساحل دزدیدن

  5. سلام لوکیشن اخرداستان در همسایگی ما ضبط شده من نمیخواهم لو بدم ولی برای راهنمایی میگم یک مامور پلیس با قاتل در رابطه است واون کسی که که کلید باغ رو به نعیم داد

  6. بنظر من تو آخرین قسمت پخش شده ریس پلیس گفت یه خبرچین تو اداره داریم پس یکی از افراد مشکات نمیزاره دستش به قاتل برسه د۲.بهزاد پدر ناتنی ساحل از فامیل اونیه که نعیم قدیم بخاطرش رفته زندان و صدرا پسر بهزاده دارن انتقام رو از نعیم و خانوادهش میگیرن .

  7. ابوالفضل

    به نظر من کار دوست دختر صدرا اگه دقت کرده باشید یک بار زنه داشت ساحل رو خفه میکرد انگشتر روش «ع» و «ص» بود 😐 عسل و صدرا کار خوده ک**** است

  8. کار نامزد قبلی صدرا عسل یا پدر خونده ساحل

  9. مشخصات ظاهری که از قاتل نشون میداد و یکمی لنگ میزد با اون کسی که کلید باغ رو به نعیم داد میخونه و اونم مشخصه دوست رضا پروانه بود

  10. قاتل و همدست اول،،،،،،اگ درست فیلم رو نگاه کرده باشید کسی که ساحل رو دزدیده بود و ازش نگهداری میکرد یکی از پاهاش لنگ میزد ،،،پس آقای مردانی که باشگاه دار است ،،زمانی ک مشکات یا همون سرگرد اومد با مردانی صحبت کنه و مردانی در باشگاه رو بست و شاگرداش رفتن پاش لنگ میزد….تا اینجا پس مردانی قاتل ساحل است و همه کارا زیر سر مردانی است…حدس من اینه

  11. علی اکبر ابرزه

    سلام
    چرا هیچکسی به زن رضا پروانه شک نمیکنه
    کسی که حتی دست به فروختن عرق هم زد و براش فقط آینده اش مهمه ،زن رضا مهمترین همکاری رو داره با قاتل ساحل

  12. قاتل منصوره با همکاری بهروز یا همون علی استادی که در جریان پنهان کردن ساحل همکاری میکردن اونجایی که مغز ما رو بسمت ادمی میبره که ی پاش لنگ میزنه بهروزه و مهمترین نظر کلیدی که با خیلی سختی فهمیدم انگشتر ابی رنگ و دستبند منصوره که یبار که خودش میومد دستش بود و یبار بهروز میومد دستش نبود اقا ی جایزه بدین خخخخخ منصور و بهروز همکارن

  13. پانیبال شومون کسی که اسمش تو بازیگرای این فیلم اومده ولی هنوز که قسمت ماقبل اخر دیدیم اثری ازش نبود مطمئنن نویسنده یه سوپرایز برا قسمت اخر داره اونم همینه چون بازیگر کوچیکی نیس که بگیم واسه ی قسمت خودشو خراب کنه صد درصد همه چی رو پانیبال شومون تموم میشه منصور هم که تابلوعه قاتل نیس.

    بعضی جاهاشم کارگردان تابلو کرده یکیش موقع قتل ساحل که موتور سوار با دست راست اسلحه در میاره رو موتور در حال حرکت که موتور سوارا میدونن دسته گاز رها شه سریعا سرعت موتور کم میشه چطور بود چند متر در کنار ماشین صدرا حرکت کرد

  14. تازشم چون همه دیگه میدونن فامیلی صدرا و رضا پروانه عبدالهی احتمال داره با هم داداش باشن چون مژگان هم تو بیمارستان به رضا میگه صدرا انگار داداش کوچیکته .اینا همش میتونه ی فرضیه باشه که صدرا و رضا قاتل باشن اما اینا همش برای انحراف ذهن بیننده هستش.
    در قسمت اخر شاهده بازیگرای تازه و داستانی میشیم که تا الان فکرشم نمیکردیم عین مرگ اول ساحل که کسی به پزشک قانونی و ازمایشDNAشک نمیکرد اما اونطور شد.

    قاتل هرکی هس خواسته زندگی نعیم نابود کنه نه عسل وامثال اینا .

  15. من فصل سوم اون جایی که ساحل خواست از تلفن زنگ بزنه موفق نشد بعد گروگانگیر برگشت اومد سراغش دقیق نگاه کردم توی دست چپ کسی که گلوی ساحل داره فشار میده النگو بود پس کسی که ساحل رو زندانی کرده زن بود اگر اون النگو هم جز جواهرات دزدیده شده باشه پس اون زنی بود که با منصور و صابر میخواستن از مرز خارج بشن

  16. منصور ساحل رو کشت مگه قسمت آخر رو ندیدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *