درگذشت و بیوگرافی قدرت الله صالحی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

درگذشت و بیوگرافی قدرت الله صالحی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

درگذشت و بیوگرافی قدرت الله صالحی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ایشان یکی از هنرمندان با سابقه کشورمان بود که در سال 1331 در شهر گرگان چشم به جهان گشوده است و در نهایت در 14 فروردین 1399 جان به جان افرین تسلیم کرد.

درگذشت و بیوگرافی قدرت الله صالحی بازیگر

از مهمترین کارهای هنری ایشان میتوان  به خانه ای در تاریکی و ولایت عشق اشاره کرد و فیلم های سراب و مزرعه پدری حضور داشته است

درگذشت و بیوگرافی قدرت الله صالحی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

این بازیگر توانمند در تئاتر نیز فعالیت های مستمر داشته و از چهره های شاخص تئاتر ایران نیز محسوب میشود.

سوابق

به گزارش منظوم، قدرت‌الله صالحی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در سریال حکایتی و حکمتی به کارگردانی مجتبی یاسینی و بهنام رادمرد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دردسر‌های عظیم ۲، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای قدرت‌الله صالحی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا کرم‌رضایی، محمود بصیری، ملیحه نظری و جلیل فرجاد را تجربه کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و درگذشت کیومرث درمبخش مستندساز و کارگردان بر اثر کرونا

قدرت‌الله صالحی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم قدرت‌الله صالحی در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و سریال دردسر‌های عظیم ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی قدرت‌الله صالحی بازی در سریال دردسر‌های عظیم ۲ بوده است. قدرت‌الله صالحی سال ۱۳۹۴ سریال دردسر‌های عظیم ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با برزو نیک‌نژاد همکاری داشته است. قدرت‌الله صالحی توانست با بازی در سریال دردسر‌های عظیم ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی و مریم سعادت بر تجارب او افزود.

قدرت‌الله صالحی علاوه‌ بر سریال دردسر‌های عظیم ۲، سال ۱۳۹۱ در سریال زمانه نیز بازی کرده است. قدرت‌الله صالحی این‌بار با حسن فتحی یعنی کارگردان سریال زمانه و هنرمندانی، چون حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، حسین محجوب و امید روحانی همکاری داشت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *