قسمت آخر سریال ساخت ایران ۲۱ (بیست یکم ) 21

دانلود کامل قسمت آخر سریال ساخت ایران ۲۱ (بیست یکم ) 21 + بیوگرافی

دانلود کامل سریال ساخت ایران ۳  (فصل 3) قسمت ۲۱ (بیست یکم ) 21 همراه کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

  • نام سریال : ساخت ایران فصل سوم
  • قسمت :قسمت ۲۱ (بیست یکم )
  • ژانر : کمدی
  • مدت زمان : 40 دقیقه
  • بازیگران اصلی : مجید صالحی و امین حیایی
  • کارگردان : بهمن گودرزی
  • نویسنده : امیر عربی
  • تاریخ انتشار : 25 خرداد 1401
  • دانلود قسمت  آخر 21 با لینک مستقیم

دانلود کامل قسمت آخر ساخت ایران ۲۱ (بیست یکم ) 21

سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی کار نویسندگی این مجموعه را احسان لطیفیان و شحال مهربان در ۲۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تهیه کردند غلام در جنوب ایران غواص است و به یک خانم به نام ستاره علاقه زیادی دارد یک روز ستاره که بدهی بسیار سنگینی به بار آورده است و حکم جلب او را گرفتند از غلام کمک میخواهد غلام به ستاره کمک می کند به همین خاطر برای رفع مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد آنها هر مانعی را از بین میبرند و بالاخره به یک مانع بزرگ بر سر راهشان میرسند که باید بر آن غلبه کنند سریال ساخت ایران سه شنبه هر هفته ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش فیلم و منتشر میشود.

 قسمت آخر سریال ساخت ایران ۲۱ (بیست یکم ) 21

 

 

بیوگرافی بازیگران سریال ساخت سه

امین حیایی بعد از ازدواج و به دنیا آمدن فرزندش از همسرش جدا می شود و برای دومین بار با خانم نیلوفر خوش خلق که ایشان هم نیز بازیگر می باشند ازدواج می کند مجید صالحی دیگر بازیگر سریال ساخت ایران در نقش مرتضی

مجید صالحی در ۲۶ شهریور سال ۵۴ در تهران به دنیا می آید.  در رشته کارگردانی تئاتر فوق لیسانس خود را می‌گیرد از سال ۷۲ با تئاتر و نمایش دکتر جوشکار شروع به کار می کند وی در مجموعه سیب خنده در سال ۱۳۷۹ اوج شهرتش در سال ۱۳۷۰ میباشد حاصل ازدواج آنها فرزندانش که دوقلوی ناهمسان هستند.

آناهیتا درگاهی در نقش ستاره در ۷ بهمن وی در رشته نقاشی فوق لیسانس می گیرد ایشان در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی در سال ۹۴ بازی می کند و با سریال ممنوعه در سال ۹۷ به شهرت میرسد آناهیتا درگاهی هم اکنون همسر اشکان خطیبی میباشد و قبل از آن همسر محمد پروین بودند که از ایشان جدا شدند.

 قسمت آخر سریال ساخت ایران ۲۱ (بیست یکم ) 21

بهرنگ علوی که در ۱ فروردین پنجم و در تهران به دنیا می آید در نقش زلیخا در ساخت ایران ایفای نقش می کند فیلم عیار ۱۴ سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه‌ای شروع میکنه و با سریال هشت و نیم دقیقه به اوج شهرت میرسد مجرد است و در فعالیت مدلینگ و طراحی لباس کار می کند الهام کردا در نقش شیرین در ۱۸ آذر ۵۷ در تهران به دنیا آمده لیسانس نمایشی دارد از سال ۱۳۸۱ در ۲۱ سالگی کار خود را شروع میکند با فیلم برف روی کاج ها در سال ۸۹ و در سال ۱۳۹۱ با سریال حیرانی به شهرت میرسد وی همسر سعید چنگیزیان میباشد که در دانشگاه با آ آقای چنگیزیان آشنا می شود.

هومن برق نورد در ۵ دی سال ۴۸ در تهران به دنیا آمده است دیپلم رشته برق می باشد و در سال ۶۹ در ۲۱ سالگی شروع به کار می کند اوج شهرت برق نورد سریال ساختمان پزشکان است که در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است متاهل است و فرزندی ندارد.

مینا وحیدی گر بازیگر ساخت ایران در نقش مهسا در روز ۱۷ مرداد و ۶۶ در رشت به دنیا می‌آید ایشان فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر را دارد در سال ۱۳۹۰ با فیلم ساعت به وقت صفر و شهرتش در فیلم دوران عاشقی در سال ۹۳ می باشد مجرد است.

غلامحسین که متولد ۱۹ خرداد سال ۴۹ در تهران می باشد علوم ریاضی فیزیک دارد و در ۲۱ سالگی در سال ۱۳۷۰ کارش را با تئاتر شروع می کند سریال آپارتمان فعالیت حرفه‌ای بود که در سال ۱۳۷۲ در آن ایفای نقش کرد امین حیایی در سال ۷۹ در سریال همسایه ها به اوج شهرت رسید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *