ماجرای فیلم رقص دختر جوان در ایلام با گروهی موسیقی خیابانی

کلیپ رقص دختر ایلامی در خیابان سعدی با گروه موسیقی خیابانی

کلیپ رقص دختر ایلامی در خیابان سعدی با گروه موسیقی خیابانی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله ششونه مشاهده نمایید.

کلیپ رقص دختر ایلامی در خیابان سعدی

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یک گروه موسیقی در خیابان سعدی ایلام در حال نوازندگی هستند و یک دختر وقتی انها را میبنید به جلو امده و شروع به رقص محلی در کنار انها میکند.

ماجرای فیلم رقص دختر جوان در خیابان (ایلام) با گروهی موسیقی خیابانی

این فیلم واکنش های زیادی را به همراه داشت و در نهایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام دستور بازداشت انها را صادر کرد.

در بیانیه ستاد امر به معروف گفته شده که این دختر باعث جریحه دار کردن روحیه شهروندان شده و به همین دلیل دستور بازداشت انها صادر شده است.

در این بیانیه آمده است: حرکت هنجار شکنانه و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک دختر جوان به همراه گروه موسیقی محلی، خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام را جریحه‌دار کرده است.

بر خود لازم می‌دانیم که این حرکات زشت، ضد فرهنگی و ضد دینی در استانی که در دامن پاک زنان با عفت و با حیای آن تعداد سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است را محکوم کنیم.

افشار خسروی زاد گفت: در پی دریافت فیلمی از همشهریان عزیز که برگزاری یک تجمع با اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی انجام شده بود، افراد مرتبط دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

گزارش «تابناک»؛ موسیقی خیابانی در سرزمین ایران قدمتی بسیار دارد اما دست‌‌کم در یک دهه اخیر به مرور گسترش یافته و از نوازنده‌های دورگرد که معمولاً فالش می‌نواختند، به نوازنده‌ها و خواننده‌هایی تغییر کرده که نه تنها اجرایشان ژوست است، بلکه گروهی‌شان در سطح قابل توجهی حرفه‌ای هستند و به عنوان دانش آموخته یا هنرآموز موسیقی در سطوح مختلف، تمرین موسیقی‌شان که تداومش یک الزام برای حفظ و ارتقای مهارت است را به کف خیابان آورده‌اند و نغمه ساز و حنجره‌شان را نیز با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند.

کلیپ رقص دختر ایلامی در خیابان سعدی با گروه موسیقی خیابانی

از قضا در دیگر نقاط دنیا نیز معابر عمومی در کنار کافه‌ها و مراکز خرید، یکی از فرصت‌ها برای تمرین و در عین حال کسب درآمدهای حداقلی برای طی دوران دانشجویی و رسیدن به مهارت لازم برای حضور در فضای سطح بالای موسیقی است. در شرایط کنونی که تمرین و اجرای موسیقی برای نوازندگان و خوانندگان در فضای آپارتمان یا ممکن است و یا با دشواری‌هایی همراه شده، این امکان از این جهت نیز مورد توجه حرفه‌ای‌هایی است که باید مستمراً تمرین کنند. این گروه غالباً از توان مالی برای اجاره مداوم استودیو تمرین که معمولاَ گروه‌های حرفه‌ای برای تمرین جهت ضبط آلبوم یا کنسرت استفاده می‌کنند نیز نیستند و گزینه‌ای به جز اجرای خیابانی ندارند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مملکت اسلامی رقص جایگاه ووجودخارجی ندارد.ولی چطورپس از 40 سال نونهالان نسل4 وطن بهترینها بلدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *