لایو رضا صادقی با کامران هومن

ماجرای لایو اینستاگرامی رضا صادقی با کامران و هومن

ماجرای لایو اینستاگرامی رضا صادقی با کامران هومن را به همراه ویدیو  در ادامه در این بخش از مجله شبونه ببینید.

ماجرای لایو اینستاگرامی رضا صادقی با کامران و هومن

این روزها که شاهد لایو های اینستاگرامی مختلف در فضای مجازی هستیم  دیشب چهارشنبه 27 فروردین ماه 99رضا صادقی با کامران و هومن دو خواننده لس آنجلسی به گفتگو پرداختند.
در جدیدترین لایو  اینستاگرامی  دیشب رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ به گفتگو با کامران و هومن دو خواننده لس آنجلسی پرداخت گفتگویی که واکنش‌های گوناگونی را در فضای مجازی در پی داشت.

لایو رضا صادقی با کامران هومن

فیلم لایو رضا صادقی و کامران هومن را در زیر ببینید.

شایان توجه است که کامران و هومن با نام خانوادگی جعفری به عنوان دو برادر در عرصه موسیقی فعالیت میکنند. کامران متولد 4 آذر سال 1357 و هومن متولد 2 آذر 1359 می باشد  از همان دوران کودکی به موسیقی علاقمنده شده و  این دو  در سال ۲۰۰۵ میلادی و سال ۱۳۸۴ شمسی اولین آلبوم موسیقی مستقل خود را به نام ۲۰ انتشار کردن کامران و هومن متولد شهر تهران و محله به نام گیشا هستند آنها در دوران کودکی به همراه خانواده به استان کبک در شهر کانادا مهاجرت کردند.

بیشتر ببینید : لایو احلام خواننده زن ایرانی با حسن آقامیری + ویدیو

آنها با خواندن آهنگ بگو من کم داری و نمره بیست به شهرت رسیدند ، خواهر کامران هومن به نام کتی در برخی از موزیک ویدیو های بردارانش به عنوان بازیگر فعالیت میکند .

همچنین این دو برادر دیشب با آرات حسینی نابغه ورزشکار  لایو مشترکی را برگزار کردند ، فیلم لایو را در زیر مشاهده کنید

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *