ماجرای مهدی طارمی و نعیمه نظام دوست + عکس و جزئیات

ماجرای مهدی طارمی و نعیمه نظام دوست استوری جنجالی + عکس و جزئیات

تاریخ انتشار 5 آذر 1400 – Study time 2 minutes

ماجرای مهدی طارمی و نعیمه نظام دوست + عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای مهدی طارمی و نعیمه نظام دوست

تبریک تولد نعیمه نظام‌دوست توسط مهدی طارمی در اینستاگرام است باعث شد که خانم نظام دوست به آن واکنش نشان بدهد و با اسکرین شات گرفتن از استوری مهدی طارمی و همچنین به اشتراک گذاشتن آن از مهدی طارمی تشکر کند.

خانم نظام دوست برای مهدی طارمی نوشت: “مرسی مهدی جانم پسر مهربانم بدرخشی عزیز مادر”

ماجرای مهدی طارمی و نعیمه نظام دوست + عکس و جزئیات

این پیام برای مهدی طارمی باعث شد که گاربران شبکه‌های اجتماعی آن را دستمایه طنز خود قرار دهند اینکه اختلاف سنی نعیمه نظام دوست و مهدی طارمی چقدر بوده که او این فوتبالیست را پسرم خطا کرده است و همچنین برخی از رسانه‌های کشورمان به شوخی نوشتند که شاید همانند فیلم های هندی نعیمه نظام دوست مادر مهدی طارمی از آب درآمده است .

گفتنی است که خانم نظام توسط بازیگران سرشناس و مسلح کشورمان بود که در سال‌های اخیر در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده و از بعد از یک کاهش وزن شدید موفق شد بیش از ۳۰ کیلو از وزن خود را کم کند.

نعیمه نظام دوست با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش نوشت:

امروز سی ام آبان ماه درست یک سال از عمل اسلیو معده من میگذره و جشن تولد یکسالگی منه و بـه قول دوستان شریف و پاک و قوی و با اراده ؛ آن اي ؛ یکساله کـه پاکم و زندگی دوباره گرفتم .

 

ممنونم از آقای دکتر فرهمند عزیز و مهربون ناجی تولد دوباره من کـه زندگی رو بهم برگردونند و خدارو شکر هم اکنون میتونم راه برم ؛ نفس بکشم و زندگی کنم . ممنونم از بهاره جان رهنما کـه من و برای این عمل تشویق کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خب به ما چه .عجب ملت بیکاری هستیم مااا . خخخخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *