ماجرای چاقوکشی در بیماستان شهدای تجریش و چاقو در کتف پرستار +عکس

تاریخ انتشار  ۱۹ مهر ۱۴۰۰

ماجرای چاقو کشی در بیماستان شهدای تجریش و مجروح شدن پرستار با فرو کردن چاقو در پشت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای چاقو کشی در بیماستان شهدای تجریش و چاقو در کتف پرستار +عکس

ماجرای چاقو کشی در بیماستان شهدای تجریش

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که چاقویی در کتف یک مرد جوان فرو رفته است در توضیح این تصاویر نوشته شده که در بیمارستان شهدای تجریش چاقو کشی شده و ضاربان چاقویی را در کتف یک‌پرستار فرو کرده اند که بعد از عمل جراحی این چاقو از کتف پرستار خارج شده است .

ماجرای چاقوکشی در بیماستان شهدای تجریش و چاقو در کتف پرستار +عکس

درباره این اتفاق اطلاعات چندانی در رسانه ها منتشر نشده است و صرفاً در شبکه های اجتماعی درباره تصویر توضیح داده شده که چاقو در کتف  پرستار فرو رفته است و پزشکان موفق شدند که او را جراحی و چاقو را از کتف او بیرون بیاورند .

ماجرای چاقوکشی در بیماستان شهدای تجریش و چاقو در کتف پرستار +عکس

همچنین درباره این پرستار گفته شده که برای او دعا کنند تا هرچه زودتر سلامتی اش را به دست آورد

بیمارستان شهدا تجریش تهران ، در سال 1340 و در زمینی به مساحت 70/000 متر مربع ، با زیربنای به مساحت 37164 متر مربع ودر قالب ساختمان 3 طبقه ای ، تاسیس شد . بیمارستان شهدا تجریش ، مرکز درمانی است که به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ، وابسته می باشد . در حال حاضر ، 422 تخت خواب فعال دارد .

ماجرای چاقوکشی در بیماستان شهدای تجریش و چاقو در کتف پرستار +عکس

 

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. امیدوارم این پرستار عزیز هرچه زودتر سلامتیش رو بدست بیاورد قشری زحمتکش هستن اما بعضی موقه ها پرستاری یا پزشکی رفتاری خارج از قانون ویا حتی انسان بودن از خود نشان میدهند که تحملش برا ارباب رجوع غیر قابل تحمل است که گاهی انسان را به جنون میکشاند.بنده بچه اولم رو در بیمارستان شهر قدس به دنیا آوردم ورفتاری که پزشک شیفت ان شب با من داشت هیچ وقت فراموش نخواهم کردخدا ازش نگذرد اما مدیون ماما ور دست همان پزشک وخدمه ی محترم ان بیمارستان هستم هر چند که ان دکتر بعداً ازمن به خاطر ضربه مشت وضربه پنس(وسیله بخیه) ازمن دلجوی کردن اما حلالش نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا