بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + تصاویر

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی و فرزندان + عکس

بیوگرافی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم بازیگر تئاتر و سینما متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است ایشان یکی از هنرمندان مطرح و با سابقه سینما و تلویزیون میباشد که در سالهای اخیر موفق شده در فیلم و سریال های متعددی به نقش افرینی بپردازد. در سال 1402 بازی در فیلم پروین اعتصامی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

مارال بنی آدم همسر علی سرابی بازیگر و کارگردان سینما است علی سرابی متولد 9 اسفند 1357 در تهران، بازیگر صداپیشه و کارگردان است. وی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است .

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی و فرزندان + عکس

مارال بنی آدم کیست و اهل کجاست

مارال بنی آدم بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 11 آبان 1360 است او اهل تهران است و متاهل بوده و نام همسرش علی سرابی میباشد .

مارال بنی آدم سابقه بازی در فیلم های فروشنده ، در آغوش درخت ، گیسوم ، خشکسالی و دروغ و سریالهای هم‌گناه و مترجم را در کارنامه اش دارد.

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + عکس و تصاویر

مارال بنی آدم دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است. مارال بنی آدم فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد. مارال بنی آدم، نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1394 در فیلم “خشکسالی و دروغ” بازی کرده است و بعد در فیلم “فروشنده” با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همبازی شد.

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + عکس و تصاویر

این خانم هنرمن در تئاتر کار خود را آغاز کرده و نمایش های زیادی را بازی کرده است و موفق شده آثار مهم و پر بیننده ای را از خود به جای بگذارد.

تحصیلات

وی در رشته بازیگری تحصیل کرده و با تئاتر استارت زده است این خانم هنرمند کلاس های بازیگری را در کانادا پشت سر گذاشته و زیر نضر خانم مهتاب نصیرپور تعلیم دیده است.

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + تصاویر

این خانم هنرمند درباره وضعیت تئاتر در کشورمان میگوید و که طنز در ایران سخت است چرا که مردم ایران به این راحتی ها نمیخندند ولی به راحتی گریه میکنند و به همین دلیل اس که بیشتر کارگردانها کار تراژیک را ترجیح میدهند که مورد پسند اکثر مردم است.

سوابق مارال بنی آدم

ایشان در سال 1395 به صورت حرفه ای کار خود را در بازیگری مقابل دوربین آغاز کرد و در فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ بازی کرد

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + تصاویر

از کارهای مهم وی میتوان به فیلم فروشنده که برنده جایزه اسکار شد اشار کرد کاری از اصغر فررهادی که بدون شک از سوابق درخشان خانم مارال بنی آدم محسوب میشود.

بازیگر سریال هم گناه

مارال بنی آدم در جدیدترین کار هنری خود در سریال همگناه بازی کرده است

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر سینما و تلویزیون عکس و تصاویر

هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

این اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است

خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که….

بیوگرافی و عکس جدید مارال بنی آدم بازیگر

علی سرابی همسر مارال بنی آدم

مارال با علی سرابی بازیگر سینما و تلوزیون و کارگردان تئاتر ازدواج کرده و با یکدیگر در عرصه‌های هنری مشغول فعالیت هستند. این زوج صاحب دو فرزند هستند. پسر او ایلیا نام دارد. از این رو، مارال سعی می‌کند تا از حس مادری اش در نقش هایش استفاده کند.

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + تصاویر

بازی در سریال بی گناه

سریال هم گناه اولین ساخته مصطفی کیایی در نمایش خانگی است که به پایان فصل اول نزدیک شد. این سریال پر بازیگر با بازی بازیگران سرشناس دنیای هنر و جوانترهای این حرفه مقابل دوربین رفت و توانست نظرات مثبت زیادی از سوی مخاطبان دریافت کند. مارال بنی آدم یکی از بازیگران جوانی است که در این سریال در کنار بازیگران شناخته شده به ایفای نقش پرداخت و با نقش سارا دختر فرید به خوبی دیده شد. اگر علاقه مندید با مارال بنی آدم بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

 مارال بنی آدم بازیگر و پسرش ایلیا عکس و تصاویربیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و پسرش ایلیا عکس و تصاویر

همچنین ببینید:  بیوگرافی سولماز غنی بازیگر و همسرش

بازی در سریال مترجم

مترجم اولین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است. بهرام توکلی پیش از این تجربه همکاری با شبکه نمایش خانگی را در سریال نهنگ آبی به عنوان فیلمنامه‌نویس داشته است. بهرام توکلی و سعید ملکان پیش از این در فیلم هایی چون تنگه ابوقریب، نهنگ آبی، روز صفر، غلامرضا تختی و… با یکدیگر همکاری داشته اند.

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر و همسرش علی سرابی + عکس و تصاویر

دریافت سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم پروین

فیلم سینمایی «پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی در چهل و دومین دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر در 6 بخش نامزد شده بود که عبارتند از:

شهرام خلج برای «بهترین چهره پردازی»
رویا ابراهیمی برای «بهترین طراحی لباس»
بهزاد عبدی برای «بهترین موسیقی»
فرشاد خالقی برای «بهترین فیلمبرداری»
رامین ناصرنصیر برای «بهترین نقش مکمل مرد»
مارال بنی‌آدم برای«بهترین نقش اول زن»

بیوگرافی مارال بنی آدم بازیگر نقش پروین اعتصامی عکس

در نهایت جایزه بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره به «مارال بنی آدم» برای ایفای نقش پروین در فیلم سینمایی پروین رسید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *