مایکل پیتر بلیزری بیوگرافی | فیلم ازدواج و عروسی مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی

ازدواج مایکل پیتر بلیزری با یک دختر ایرانی

مایکل پیتر بلیزری کیست؟ عروسی مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی به همراه فیلم و جزئیات را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

مایکل پیتر بلیزری کیست؟ | فیلم ازدواج و عروسی مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی

مایکل پیتر بلیزری کیست؟

یکی از گیتاریست های معروف آمریکایی بوده که سال‌ها در گروهی به عنوان Red Hot Chili Peppers فعالیت می کند.

گروهی که در سبک راک آلبوم های موسیقی زیادی را روانه بازار کرده این گروه آمریکایی در سال ۱۹۸۳ میلادی در شهر لس آنجلس آمریکا تاسیس شد.

عروسی مایکل پیتر بلیزری و همسرش | فیلم ازدواج مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی

ازدواج و عروسی مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی

ایشان در جدیدترین اخباری که پیرامون زندگی شخصی اش منتشر شده با یک دختر ایرانی ازدواج کرده است

فیلم عروسی که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده بازتاب گسترده ای را در شبکه‌های اجتماعی ایرانی داشته است که در مراسم عروسی خود آهنگ از ساسی مانکن و حامدهمایون را اجرا می‌کند که مورد توجه کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

سبک موسیقی این گروه در درجه اول از راک با تأکید بر فانک تشکیل شده است ، همچنین عناصر دیگری از ژانرهای دیگر مانند پانک راک و راک روانگردان .

مایکل پیتر بلیزری بیوگرافی | فیلم ازدواج و عروسی مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی

ازدواج مایکل پیتر بلیزری با یک دختر ایرانی

هنگام پخش زنده ، موسیقی آنها به دلیل خاصیت بداهه بودن بسیاری از اجراهای آنها ، عناصر گروه موسیقی جام جم را در خود جای داده است.

همچنین ببینید:

رکوردها

در حال حاضر ، این گروه شامل خوانندگان اعضای موسس آنتونی کیدیس و بیس نوازنده Flea (مایکل پیتر بالزاری) ، درامر بلند مدت چاد اسمیت و جوش کلینگوففر گیتاریست تور سابق است.

Red Hot Chili Peppers یکی از پرفروش ترین گروههای موسیقی در تمام دوران با بیش از 80 میلیون رکورد در سراسر جهان به فروش می رسد ، آنها در شانزده جوایز گرمی نامزد شده اند که از این تعداد آنها شش جایزه کسب کرده اند و موفق ترین گروه در تاریخ جایگزین رادیو راک هستند.

مایکل پیتر بلیزری بیوگرافی | فیلم ازدواج و عروسی مایکل پیتر بلیزری با دختر ایرانی

در حال حاضر رکورد ها را برای اکثر تک آهنگ های شماره یک ، بیشترین هفته های تجمعی در شماره یک (85) و بیشترین ده آهنگ برتر در نمودار بیلبورد آلبوم های جایگزین نگه دارید .

در سال 2012 ، آنها وارد سالن مشاهیر راک اند رول شدند .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *