فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره (احمد ایراندوست)

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره (احمد ایراندوست)

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران با احمد ایراندوست معروف به غول برره مبارزه ای را انجام داد که مورد توجه قرار گرفته است شهربانو منصوریان با پا چند ضربه به پشت احمد ایراندوست میزند.

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره

احمد ایراندوست قبلاً بوکسور بوده که در سال ۱۳۶۸ به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد. پدرش شهاب ایراندوست نیز از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی بوده‌است. او از سن ۹ سالگی به خارج از ایران مهاجرت می‌کند و بعد از گذشت ۷ سال زندگی در خارج در سن ۱۶ سالگی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران می‌کند. سپس، برای انجام خدمت سربازی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت می‌پردازند و بعد از اتمام دوره سربازی به امارات سفر می‌کند. احمد ایراندوست از بادیگاردی در هالیوود تا ازدواجش در ایران

فیلم کامل مبارزه شهربانو منصوریان با غول برره (احمد ایراندوست)

البته همه ما میدانیم که احمد ایراندوست از بادیگاردهای حرفه ای جهان است و اگر بخواهد با هرکسی مبارزه کند ضربات سهمگینی به او وارد میکند اما در این مبارزه با شهربانو منصوریان بیشتر شوخی و طنز بود.

شهربانو منصوریان سرمربی تیم ملی ووشوی بانوان میباشد و احمد ایراندوست از پیشکسوتان بادیگاردی ایران است که سالها در اروپا و آمریکا کار بادیگاردی را اینجام میداده است.

آقای ایراندوست با سریال شب های برره با نقش غول برره به شهرت رسید و موفق شد در فیلم های اخراجی ها بای کند.

در حال حاضر این بازیگر در کشورمان رستوران داری میکند.

شهربانو منصوریان کیست

شهربانو منصوریان متولد 8 بهمن 1364 در اصفهان ، قهرمان ووشوکار ایران است، او 175 سانتی متر قد و 60 کیلوگرم وزن دارد، شهربانو بعنوان فرزند دوم خانواده در شهر «سمیرم» اصفهان در یک خانواده با فقر مطلق به دنیا آمد، پدر و مادرش هر دو کشاورز زمین های اجاره ای مردم بودند، یک خواهر بزرگتر بنام مرضیه و خواهران کوچکترش به ترتیب سهیلا ، الهه، رضی و یک برادر بنام جواد است.

شهربانو منصوریان متاهل است و حدود 9 سال است با امید نوابی که هم ورزشکار رشته کشتی است ازدواج کرده است.

با وجودیکه نسبت دور فامیلی با امید نوابی داشتیم اما دلیل اصلی ازدواجمان ورزشی بودن هردوی ما بود و ایشان نه تنها دوست داشتند که همسرشان ورزشی باشد بلکه در تمام این مدت 9 سال ازدواج از هیچ تلاشی برای پیشرفت من کوتاهی نکردند و همیشه حمایت و پشتیبانی اش را در تمام مراحل زندگی مشترک و حرفه ای حس میکنم. همسر م از ده سالگی کشتی می گرفت و در حال حاضر در باشگاه پرورش اندام خودش ، مشغول مربیگری است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *