بیوگرافی محمد کریمی هراتی

محمد کریمی هراتی همسر آزیتا حاجیان کیست؟ + بیوگرافی محمد کریمی هراتی

بیوگرافی محمد کریمی هراتی همسر جدید آزیتا حاجیان را به همراه تصاویر ماجرای جالب به آشنایی و ازدواج این دو را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی آزیتا حاجیان

خانم آزیتا حاجیان متولد بیست و یکمین روز از دی‌ماه سال ۱۳۳۶ در ملایر می‌باشد وی از بازیگران ارزه ۴ در سینما و تلویزیون می باشد ایشان دارای مدرک فارغ التحصیلی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران می باشد.

بیوگرافی محمد کریمی هراتی

در سن ۲۲ سالگی تحصیلات خود را به اتمام رسانده بود با آقای محمدرضا شریفی نیا ازدواج می کند زندگی خود را کاملاً ساده آغاز کرد ، حاصل این  ازدواج دو دختر به نام ملیکا و مهراوه شریفی نیا می باشد که هردو در عرصه بازیگری فعالیت میکنند .

اما این استفاده در سال ۱۳۸۸ به جدایی ختم شد که هنوز علت این جدایی مشخص نشده است.

آزیتا حاجیان در مورد شروع زندگی مشترک با همسر اولش محمد رضا شریفی نیا گفته است : «من هم خیلی ساده زندگی‌ ام را شروع کردم، با میل خودمان عروسی نگرفتیم. مادرم خیلی اصرار داشت حتما جشن عروسی بگیریم اما ما با این قضیه مخالفت کردیم، لباس عروسی نپوشیدم و مهریه‌ ام دوازده سکه بود که تازه خود من گفته بودم پنج سکه اما عاقد گفت: “خانم جان پنج سکه خیلی کم است، حداقل بگو دوازده سکه”، البته آن موقع سکه خیلی ارزان بود.»

از جدیئترین کار هنری خام آزیتا حاجیان میتوان به سریال نجلا اشاره کرد که در کنار دخترش ملیکا شریفی نیا بازی کرده است را نام برد.

ازدواج مجدد

خانم آزیتا حاجیان در سال ۸۹ در زمینه ۵۳ سالگی با آقای محمد کریمی هراتی ازدواج کرد و وارد زندگی مشترک شد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کامل آزیتا حاجیان

 

همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

محمد کریمی هراتی کیست؟

آقای هراتی نیز از طراحان صحنه تئاتر می باشد و نحوه آشنایی این دو به زمانی که هم دانشگاهی بودند برمیگرد و هراتی همسرش را بر اثر بیماری از دست داده و فارغ التحصیل رشته معماری می یاشد و همچنین از نقاشان ماهر است.

همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *