فیلم / مراسم ازدواج گوهر خیراندیش و ازدواج مجدد جنجالی

فیلم / مراسم ازدواج گوهر خیراندیش و ازدواج مجدد جنجالی

فیلم / مراسم ازدواج گوهر خیراندیش و ازدواج مجدد جنجالی

مراسم ازدواج گوهر خیراندیش و ازدواج مجدد جنجالی این بازیگر در فضای مجاززی واکنش های زیادی را به وجود اورده است که در این صفحه مشاهده میکنید.

ماجرای مراسم ازدواج گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در مصاحبه ای گفت که زمانی فرزندان ازدواج کندند خودم می خواهم ازدواج مجدد کنم و من در انتظار این هستم که دخترانم ازدواج کنند تا من هم فکری به حال خودم کنم و زمانی که این کار را انجام دادم به صورت رسمی اعلام خواهم کرد و هیچ چیزی را پنهان نخواهم کرد حتی اگر صد سال سن داشته باشم.

گوهر خیراندیش بازیگر سرشناس کشورمان بوده که خبر ازدواج مجدد او با یک پسر جوان در فضای مجازی منتشر شد که این خبر واقعیت ندارد و تصویر منتشر شده پسر اعمو می باشد.

خانم گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز بوده و از سال ۱۳۴۹ در دوران دبیرستان وارد دنیای بازیگری تئاتر شد و کار خود را با تئاتر شیراز آغاز کرد بعد از آشنایی با جمشید اسماعیل خانی بازیگر سرشناس کشورمان با ازدواج حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر و دو فرزند دختر به نام‌های امید و آزاده و آناهیتا میباشد عکس که از او با پسر جوان در فضای مجازی منتشر شده مربوط به امید پسر او می باشد و خانم گوهر خیراندیش ازدواج مجدد کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم کامل حمله به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی
گوهر خیراندیش فریدون جیرانی را عاشق کرد با رقص عربی و هندی
علت ممنوع التصویر شدن گوهر خیراندیش مشخص شد

خانم خیراندیش میگوید من دو سالی برای مداوای جراحت‌هایي که بر اثر تصادف سر فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برایم پیش آمد خارج از ایران بودم، اما در این دو سال فیلم‌هایي که قبلا نقش بازی کرده بودم روی پرده رفتند و مورد استقبال مردم و منتقدان هم قرار گرفتند. این اواخر هم وقتی آقای سامان مقدم تماس گرفتند و توصیه بازی در سریال «دیوار به دیوار»

را به من دادند از آنجا که تجربه خیلی خوبی را در فیلم «مکس» با ایشان داشتم و اعضای گروه این سریال افرادی شاخص و صاحب‌نام بودند، پیشنهادشان را پذیرفتم، ولی بالاخره با وجود گروه خیلی مفید، همدل و صبوری که دور هم جمع شده‌اند، متن به لحاظ کیفی عمده رضایت‌بخش نیست و همین مساله در روند کار تاثیر گذاشته هست! نمی‌ دانم چرا متن‌ها هرروز نوشته میشود و دقیقا همین هرروز‌نویسی هست که سطح کار را پایین می‌آورد.

او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.وی یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.وی پیشنهاد بازی را درسریال دارا و ندار و فیلم اخراجی‌ها را علیرغم پیشنهاد مالی خوب به جهت نقش‌های ضعیف نپذیرفت. به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند.

سال ۱۳۴۹ من در زادگاهم، شیراز در کلاس نهم مشغول تحصیل بودم که جمشید عزیز به دبیرستان ما آمد و به عنوان کارگردان مرا برای اجرای نمایشنامه «عروس» نوشته خانم فریده فرجام انتخاب کرد و از همانجا آشنایی ما شروعشد.

بعد از آن مادرم درخواست کرد که اگر شما همدیگر را دوست دارید با هم عقد کنید، اما چون دبیرستان می‌رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می‌آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه‌ام قید نشد تا وقتی‌که دیپلم گرفتم و همزمان با دنیا آوردن پسرم، هم اسم اسماعیل‌خانی در شناسنامه‌ام ثبت شد و هم اسم پسرم. بعد از انقلاب هم در دانشگاه تهران قبول شدم و با همسر و فرزندانم به تهران آمدم و از آنموقع در تهران زندگی می‌کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *