بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌های جنجالی مریم مومن

بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌های جنجالی مریم مومن

بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده کیست‌؟ عکس‌های جنجالی مریم مومن بایگر نقش پریناز در سر زده را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده کیست‌؟

سریال سرزده یکی از جدیدترین کارهای آقای بهادر اسدی که این روزها از تلویزیون پخش شده است مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرا گرفته است. دومین حضور خانم مریم مومن در تلویزیون تجربه ای بسیار خوب برای او خواهد بود.

مریم مومن بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌های جنجالی مریم مومن

این خانم هنرمند نقش پریناز را بازی میکند که در کنار چهره های شناخته شده ای از جمله علی انصاریان، بهرنگ علوى،نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابى بازی کرده است.

خانم مریم مومن موفق شده خیلی زود در بازیگری شناخته شود و پیشنهادات زیادی را از جانب فیلمسازان دریافت نماید.

همچنین ببینید:

بیوگرافی امیر بهادر اورعی بازیگر نقش ارس در سریال سرزده + اینستاگرامبیوگرافی امیر بهادر اورعی بازیگر نقش ارس در سریال سرزده

بیوگرافی مریم مومن

این خانم هنرمند در سال 1377 در شهر مشکین شهر اردبیل چشم به جهان گشوده است و با درخشش در سریال بانوی عمارت به عنوان بازیگر نقش اول زن به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

عکس بی حجابی بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌های جنجالی مریم مومن

او دانشجوی رشته بازیگری است و در اسب سواری مهارت زیادی دارد و مجرد است.

سریال «سرزده» قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. داستان حول محور اصلان و رضا که دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند می‌گذرد که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است. این مینی سریال به کارگردانی بهادر اسدی ساخته شده و در ۹ قسمت آماده پخش شده است.

مریم مومن بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌ مریم مومن آرایش غلیظ و تیپ جنجالی

اسامی بازیگران سریال سرزده عبارتند از: علی انصاریان، بهرنگ علوى،نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابى،مریم مومن ،یاشار هاشم زاده، امیربهادر اورعی، امید جواهریان پارسا، غلامرضا عارف نژاد، رضا نظرى، کیمیا خلج و کوروش رحمانى ،نیکادل یاحقى، ریحانه ابوترابى.

عکس بدون حجاب مریم مومن بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌های جنجالی مریم مومن

داستان سریال سرزده از آنجا شروع می‌شود که اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است. رضا پلیس و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود.

بازیگر نقش پریناز در سریال سرزده + عکس‌های جنجالی مریم مومن

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *