بیوگرافی بازیگران فیلم دشت خاموش + زمان پخش

معرفی فیلم دشت خاموش

بازیگران فیلم دشت خاموش به همراه اسامی بازیگران و بیوگرافی + خلاصه داستان و زمان پخش را در ادامه در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

فیلم دشت خاموش

فیلم دشت خاموش ساخته آقایان احمد بهرامی و سعید بشیری در سال 98 در ژانر اجتماعی و درام تهیه شده است و در انتظار اکران می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها  قرار است برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت ما به خلاصه داستان و اسامی و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم دشت خاموش + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است که  داستان زندگی چند خانواده که در یک محیط کارگری زندی میکنند را به تصویر کشیده است ، کارگردان این فیلم آقای احمد بهرامی بیش از این فیلم فیلم پناه را ساخته است که توانست در جشنواره های مختلف حضور داشته باشد.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم میتوان به : فرخ نعمتی ،مهدیه نساج ، علی باقری ،ناصر علاقمندان ، مجید فرهنگ، تورج الوند ، محسن یگانه ،راضیه ایرانی ، شقایق اقازاده ، مهتاب خوش منش ، پارسا و ارشا سبحانی ،اهورا و برسا بهرامی ،مینا سرقره را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم اورکا + زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم دشت خاموش

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: احمد بهرامی، تهیه کننده: سعید بشیری، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مشاور کارگردان: ناهید عزیزی صدیق، تدوین: سارا یاوری، طراح صحنه و لباس: جاوید جاویدنیا، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، صداگذار: ندا محسنی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، طراح گریم: نوید میرالی، فیلمبردار: حسن لشکری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پویان درزی، آهنگساز: فواد قهرمانی، مدیر تولید: فربد صوفی، منشی صحنه: مهران رضائی، تصحیح رنگ: سامان مجدوفائی، مسترینگ: آرش کاظم زاده، مهدی فرهنگ، جلوه‌های ویژه بصری: علی ابراهیمی، مجریان طرح: محمود بهرامی، علیرضا میرزایی، جانشین تهیه کننده: هادی معصومی، مدیران تدارکات: مجید بختیاریان، هادی جهانبخش، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پرسا بشیری، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل.

فیلم دشت خاموش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *