بیوگرافی بازیگران فیلم اورکا + زمان پخش

معرفی فیلم اورکا

بازیگران فیلم اورکا به همراه اسامی و بیوگرافی + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه  مشاهده کنید.

فیلم اورکا

فیلم اورکا ساخته سحر مصیبی و طهورا ابوالقاسمی در سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی تهیه شد و کار فیلمبرداری به اتمام رسیده است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است این فیلم برای نخستین بار به صورت مجازی اکران شود به همین مناسبت ما به اسامی بازیگران بیوگرافی خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم اورکا + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است که این فیلم روایتگر یک دختر سخت می باشد که هنوز جزئیاتی از داستان کامل این فیلم منتشر نشده است اما در قسمتهای از دیالوگ این فیلم آمده تو اروکایی دختر چون اونقدر می جنگی تا به اون چیزی که میخواهی میرسی؟

مصیبی به کارگردان این فیلم پیش از این با ساخت مستند صفر تا سکو درباره زندگی سخت خواهران منصوریان توانسته بود در بین مخاطبین شناخته شود و به اوج شهرت برسد.

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این فیلم می‌توان به ترانه علیدوستی ،مسعود کرامتی ،مهتاب کرامتی فمهتاب نصیرپورف محمد رشنو و حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری و حمید حمیدی را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی فیلم مغز استخوان + زمان پخش

مهتاب کرامتی و ترانه علیدوستی درفیلم  اورکا

عوامل فیلم

کارگردان سحر مصیبی، تهیه کننده: طهورا ابولقاسمی، نویسنده: طلا معتضدی، مدیر تولید: سمیرا علایی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، تدوین: مستانه مهاجر، منشی صحنه: آذر تجلی، مدیر تدارکات: مهدی صدیق، عکاس: مریم مجد، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: ثمین مهاجرانی.

اسامی بازیگران فیلم اورکا

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *