بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل بروسلی

معرفی فیلم قاتل بروسلی

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی + زمان پخش و خلاصه داستان را در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم قاتل بروسلی

فیلم قاتل بروسلی ساخته اقایان بهمن گودرزی و مرتضی شایسته در ژانر کمدی و اجتماعی در سال 1398 تهیه شده است اما با توجه به ویروس کرونا فیلم برداری و ساخت این فیلم متوقف شده است به همین مناسبت در ادامه به خلاصه داستان و زمان پخش و معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم قاتل بروسلی

خلاصه داستان

با توجه به نیمه کار ماندن این فیلم هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص خلاصه داستان منتشر نشده است اما با توجه به موضوع فیلم پیش بینی ها حاکی از این است که جز فیلم های پر طرفدار سینمایی لقب بگیرد.

اسامی بازیگران

از بازیگزان این فیلم میتوان به امین حیایی و ریحانه پارسا و امیر جعفری نیز اشاره کرد.

بیشتر ببینید : بیوگرافی بازیگران فیلم سوگند + زمان پخش

زمان پخش فیلم

با توجه به شیوع ویروس کرونا کارگردان این مجموعه آقای گودرزی اعلام کرد چون منطقه فیم برداری در وهان چین می باشد  منتظر مجوز برای ادادمه کار هستیم ،شایسته نیزگفت: شروع فیلمبرداری «قاتل بروسلی» که با همکاری یکی از کمپانی‌های فیلمسازی هنگ کنگ به تولید می‌رسد، از همین کشور انجام خواهد شد. تمام تلاشمان این است که با آغاز سال نو میلادی فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی با اشاره به این که نزدیک به ۷۰ در صد آن نیز درخارج از کشور و باقی سکانس‌ها نیز در ایران فیلمبرداری خواهد شد. فیلمنامه «قاتل بروسلی» به نویسندگی آرش قادری سال ۹۷ پروانه ساخت خود را دریافت کرده بود.

در همین راستا بهمن گودرزی، کارگردان فیلم پیش از این نیز اعلام کرده بود که فیلم را در ۴۰ جلسه فیلمبرداری، برای اکران عمومی خواهد ساخت و در ساخت آن به اقتضای قصه، در کنار بازیگران ایرانی از چند بازیگر هنگ کنگی نیز استفاده خواهد کرد.

فیلم قاتل بروسلی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *