مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام و بیوگرافی و واکنش به مرگ آزاده نامداری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟

خانم آزاده نامداری مجری معروف تلویزیونی این روزها به بحث اول رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و هنرمندان و چهره های معروف اظهارنظرهایی درباره فوت ایشان کرده‌اند یکی از این افراد مهسا آبومگر بوده که اظهارات تندی علیه سجاد عبادی ارائه داده است

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام

بیوگرافی

خانم مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی بوده که در دهه ۶۰ به دنیا آمده است و در حال حاضر خارج از کشور زندگی میکند و در خارج از کشور با یک خلبان ازدواج کرده است ایشان در سال ۱۳۹۱ با سجاد عبادی ازدواج و بعد از سال از او جدا شد

آزاده نامداری در دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ازدواج دوم خود را با سجاد عبادی رسانه‌ای کرد این در حالی بود که جدایی فرزاد حسنی جنجال زیادی را در رسانه ها و فضای مجازی به وجود آورد حالا که چند روزی از فوت آزاده نامداری می‌گذرد خانم مهسا آبومگر همسر سابق سجاد عبادی انتقاد تند و تیزی از این شخص کرده است و سبب شده که بار دیگر اتهاماتی به آقای عبادی زاده شود

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام

وی نیز به ازدواج مجدد همسرش در سال ۹۴ با نامداری واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش واکنشی تند و احساسی داد که مجله شبووه از آنجایی که مسائل شخصی خانواده آنهاست از انتشار آن معذور است.

مهسا آبومگر،بعد از جدایی از سجاد عبادی با یک خلبان ازدواج کرده و تصاویری با همسرش و خانواده اش در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام

سجاد عبادی کیست

سجاد عبادی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۰ است وی فارغ التحصیل دکترای سیاست گذاری از دانشگاه است و دوره های کارشناسی و کارشناسی را در رشته روابط بین الملل از همین دانشگاه گرفت.

وی پسر یکی خانواده های سیاسی کشور است. او که قبلا یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود سال ۹۴ با آزاده نامداری ازدواج کرد و در سال ۹۵ نیز صاحب اولیت فرزند خود به نام گندم شد.

واکنش مهسا آبومگر به درگذشت آزاده نامداری

مهسا آبومگر در صفحه مجازی اش با اشتراک گذاشت صفحه شناسنامه اش نوشت:

«آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟! حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ !

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست؟ +اینستاگرام

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *