مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه 24 بهمن 98 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 1 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 1 فروردین 99 کیست؟ به همراه جزئیات را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان برنامه دورهمی امشب جمعه 1 فروردین 99 کیست؟

تیرز ویژه برنامه مهران مدیری که از شبکه نسیم پخش میشود، نشان میداد خوانندگان و بازیگران زیادی در این ویژه برنامه حضور دارند و قرار است لحظات بسیار دلپذیر و شاد و هیجان انگیزی را برای مخاطبان تلویزیون و شبکه نسیم بسازند . از جمله هنرمندان و چهره های معروفی که در عید نوروز ۹۹ مهمان مهران مدیری هستند عبارتند از: بنیامین بهادری ، بهرام افشاری ، یکتا ناصر ، بهنام بانی ، محمدحسین مهدویان، محمد بحرانی و امیر حسین آرمان تعدادی از ممهانان دورهمی در نوروز ۹۹ هستند.

سینا درخشنده و مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند نیز در ایام نوروز از قاب دورهمی مهمان منازل شما خواهند بود.

برنامه جذاب و بامزه دورهمی با اجرای مهران مدیری در آخر هفته از شبکه نسیم بر روی آنتن میرود که توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به دست اورد و در حال حاضر از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی به شمار میرود که در هر سری مهمان های محبوبی را دعوت کرده و با آنها به گپ و گفت میپردازد.

برنامه دورهمی 3 با اجرای مهران مدیری آخر هفته ها از چهارشنبه و پنجشبه و جمعه بر روی انتن شبکه نسیم میرود و همیشه از استقبال بسیار زیادی برخوردار است و هنرنمایی مهران مدیری مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است.

مهمان برنامه دورهمی امشب

هفته گذشته چهارشنبه خانم نسیم ادبی بازیگر سرشناس و آریا عظیمی نژاد مهمان دورهمی بودند و از جزئیات زندگی هنری و شخصی خود صحبت کرد.

در سه سال اخیر این برنامه از محبوبیت زیادی برخوردار شده است و در حالی که برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان نیز پخش میشد اما برنامه دورهمی مورد استقبال بیشتری قرار میگرفت.

با اینکه صحبت های آقای مدیری در برخی از مواقع خارج از خط قرمز های صدا و سیما بوده و حتی چندین بار تذکر گرفته است اما همچنان با شجاعت سعی میکند که حرف دل مردم را بزند و به صورت طنز مشکلات جامعه را به گوش مسئولین برساند هرچند که برخی از مسئولین از شنیدن این کنایه ها عصبانی میشوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *