مهمان برنامه دورهمی امشب شنبه 9 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب شنبه 9 فروردین 99 کیست؟

مهمان برنامه دورهمی امشب شنبه 9 فروردین 99 کیست؟ بنیامین بهادری خواننده پاپ است به همراه معرفی و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونهه مشاهده نمایید.

مهمان برنامه دورهمی امشب شنبه 9 فروردین 99 کیست؟

برنامه دورهمی در عیدنوروز هر شب از شبکه نسیم پخش میشود و در روزهای عادی فقط آخر هفته ها پخش میشود.

مهران مدیری سابقه طولانی در تلویزیون برای ساخت برنامه های نمایشی و طنز دارد برنامه هایی همچون ببخشید شما و جنگ 77 که با دعوت از افراد معروف به بحث و گفتگو با انها میپرداخت که حالا چندسالیست با دورهمی مجدا همان رویه را پیش رو گرفته و توانسته مخاطبان فراوانی را جذب کند.

در شب های گذشته مهمانان این برنامه بهنام بانی، بهرام افشاری ، محمدحسین مهدویان، محمد بحرانی، یکتا ناصر ، پژمان جمشیدی و ریما رامین فر بوده اند ولی هنوز مهمان امشب برنامه دورهمی امشب بنیامین بهادری خواننده پاپ معروف کشورمان میباشد.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد

مهمان برنامه دورهمی امشب شنبه 9 فروردین 99 کیست؟

گفتنیست که مهران مدیری مجری این برنامه در روزهای اخیر به دلیل گردهمایی تماشاگرانش در کنار یکدیگر مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است چراکه این تجمع میتواند سلامتی انها را به خطر بیاندازد و حتی تا تعطیلی این برنامه پیشرفت که در نهایت به دلیل استقبال مردم از این برنامه ، مهران مدیری به کار خود ادامه داد.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *