مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟ + عکس

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟ + عکس

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟ + عکس و بیوگرافی و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟

برنامه امشب دورهمى ، چهارشنبه (۹۹/۱۰/۱۷) باحضور پردیس احمدیه و امیر تاجیک ساعت ٢٣ از شبكه نسیم پخش خواهدشد.

بازپخش: پنجشنبه ۶و۱۱صبح و ١٧

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟ + عکس

پردیس احمدیه بازیگر جوانی است که حضورش در فیلم های مطرح سینمایی باعث شده بسیار شناخته شده باشد. بیوگرافی این بانوی هنرمند را که متولد هشتم تیر سال 1371 است، بخوانید.

پردیس احمدیه به دو هنر علاقه دارد. یکی موسیقی که تحصیلات دانشگاهی اش نیز در همین زمینه است و دیگری بازیگری که آن را از سال 1385 با فیلم مقلد شیطان آغاز کرد. معرف احمدیه برای حضور در این فیلم حمید نعمت الله بود و افشین صادقی نیز از حضور این بازیگر جوان در فیلمش استقبال کرد.

پردیس احمدیه مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟ + عکس

احمدیه این شانس را داشت که در نخستین تجربه خود با بازیگران مطرحی همچون کامبیز دیرباز، اصغر همت، شقایق فراهانی ،سیروس ابراهیم‌زاده، ساره بیات، امید زندگانی و شیوا خنیاگر همکار شود. در این فیلم تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه‌های خود عکس و مدارکی را تهیه می‌کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می‌کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در اول زمستان آغاز شد و با حضور مهمان های خاص و پرطرفدار بار دیگر مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت به گفته مهران مدیری تا ماه مبارک رمضان قرار است برنامه دورهمی بر روی آنتن برود و آخر هفته ها مهمان خانه های مردم باشد این برنامه که شب‌های چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه بر روی آنتن می رود در چند سال اخیر به یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های نمایشی تبدیل شده است امشب نیز برنامه دورهمی بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه 17 دی 99 کیست؟ + عکس

مدیری در شب یلدا 99 اعلام کرد که هنوز 20 قسمت از اتمام فصل چهارم دورهمی مونده و به زودی به پایان می رسد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *