نحوه ثبت نام در سایت سهام عدالت + سامانه سهام عدالت سال 99

نحوه ثبت نام در سایت سهام عدالت + سامانه سهام عدالت سال 99

نحوه ثبت نام در سایت سهام عدالت + سامانه سهام عدالت سال 99 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت سهام عدالت

افرادی که در سالهای گذشته در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده اند به صورت هر ساله سودی به حساب انها واریز میشود.

در سال جدید یعنی سال 1399 هنوز ابلاغیه مربوط به ثبت نام برای مردم اعلام نشده است اما اگر سووالی درباره این موضوع دارید میتوانید به شماره 83338 (021) تماس حاصل فرمایید و هرگونه سوال درباره این مسئله را مستقیما از پشتیبانی سهالم عدالت بپرسید.

نحوه ثبت نام در سایت سهام عدالت + سامانه سهام عدالت سال 99

ادرس سامانه سهام عدالت سال 99

برای ورود به این ادرس مراجعه کنید: samanese.ir

تصویب اساسنامه شرکت کارگزاری سهام عدالت در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۸۴ نشان از تصمیم قاطع دولت بر اجرای این داشت و سهام مزبور پیش از آغاز سال ۱۳۸۵ در چهار استان به تعدادی از مشمولان طرح اعطا شد.

در مرحله اول واگذاری سهام عدالت به برخی از افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و رزمندگان بیکار فاقد شغل تقسیم شد و برگه‌هایی به عنوان برگه سهام عدالت نیز به مشمولان طرح سهام عدالت داده شد.

ارزش این برگه‌ها در ابتدا ۵۰۰ هزار تومان سهام بود که بعد به یک میلیون تومان افزایش یافت. قرار بود که برای گروه‌های کم درآمد، نیمی از قیمت هر سهم تخفیف داده شود و نیمی دیگر نیز به مدت ده سال از محل سود شرکت بازپرداخت شود.

ثبت نام سهام عدالت در سال 98 نداریم!!! این پاسخی بود که یک منبع آگاه در سازمان خصوصی سازی به خبرنگار راهبرد معاصر داد. پس از آنکه در سال 85 طرح سهام عدالت (sahamedalat) با هدف کاهش شکاف طبقاتی و رفع فقر رسما کلید خورد، به مرور اقشار مختلف مشمول ثبت نام سهام عدالت در سامانه www.samanese.ir شدند (www.ipo.ir سایت سازمان خصوصی سازی است و با سایت سهام عدالت تفاوت دارد) و در مجموع تا پایان ثبت نام، 49 میلیون 226 هزار نفر در سامانه سهام عدالت کد دریافت کردند.

پس کسانی که سهام عدالت ندارند چه کنند؟

متاسفانه پاسخ این است؛ فعلا صبر! دولت پس از گذشت سالها از ثبت نام سهام عدالت هنوز راهکاری برای ثبت نام جدید نیندیشیده و برنامه ای ندارد. باید منتظر ماند که آیا افراد واجد صلاحیت که سهام عدالت ندارند آیا ثبت می شوند یا خیر؟

جزئیات واریز سود سهام عدالت 98

به گفته سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت 98 در اسفند ماه به حساب افراد واریز خواهد شد و مبلغ سود بیش از 200 هزار تومان به ازای هر یک میلیون تومان سهام خواهد بود. بر این اساس اگر میزان سهام افراد یک میلیون تومان باشد حدود 200 هزار تومان سود می گیرند و اگر 450 هزار تومان سهام داشته باشند سود آن حدود 90 هزار تومان خواهد شد.

معاون امور سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت را تشریح کرد.

همچنین ببینید:

حسین علایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۷ که فرآیند آن در اسفند سال ۱۳۹۸ آغاز شد، توضیح داد: سود سهام عدالت سال ۱۳۹۷ که در سال ۱۳۹۸ پرداخت شد، برای برخی مشمولین توسط بانک‌ها به دلایل مختلف از جمله اینکه حساب غیرفعال یا مسدود بوده، برگشت خورده و در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی که مشکل بانکی نداشته، سود خود را دریافت کرده است، اظهار کرد: برای مثال اطلاعات ۵۸ هزار مشمول فقط در بانک ملی برگشت خورده است.

بر اساس این گزارش، واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۷ از سوم اسفند سال ۱۳۹۸ آغاز و به ازای یک میلیون تومان سهم، ۲۰۵ هزار تومان به حساب مشمول واریز شد. در این راستا افرادی که هنوز شماره شبای خود را وارد نکرده‌اند باید به سایت SAMANESE.IR مراجعه کرده و شماره شبای خود را واریز کنند تا سود سه دوره را طی یک ماه دریافت کنند. در مجموع پنج میلیون نفر هنوز شماره شبای خود را وارد نکرده‌اند.

نحوه ثبت نام در سایت سهام عدالت

امکان ویرایش روش آزادسازی فراهم شد

بسیاری از سهامداران اظهار کرده‌اند که در انتخاب روش آزادسازی دچار اشتباه شده‌اند و درخواست امکان ویرایش دارند؛ علائی در این خصوص گفت: فقط سهامدارانی که تا شب گذشته روش آزادسازی را به اشتباه انتخاب کرده‌اند و قصد ویرایش دارند، می‌توانند یک بار دیگر وارد سامانه شوند و روش دیگری را انتخاب کنند.

وی افزود:، اما همان طور که در سامانه اعلام شده امکان ویرایش آزادسازی دیگر وجود ندارد، یعنی کسانی که از امروز مراحل آزادسازی را انجام می‌دهند، نمی‌توانند ویرایشی در انتخاب روش آزادسازی سهام خود انجام دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. مهدی محمدی

    من مال دو سال پیشم واریز شد ولی مال امسال هنوز واریز نشده دلیلش چیهم

  2. جواد عظیمی

    ثبت نام سهام عدالت سلیقه‌ای بوده، من تحت پوشش کمیته امداد هستم اما سهمی از سهام عدالت نصیبم نشد که نشد.

  3. محمدسویری

    میخواهم سهام عدالت ۹۹ ثبت نام کنم

  4. من دریک خانواده 10نفری دریک روستا متولد و تا25سالگی ساکن آنجابوده ام تمام اعضای خانواده ام سهام عدالت دارند .من به تنهایی از ثبت نام جامانده ام چگونه میتوانم اثبات کنم که مشمولم و ثبت نام کنم

  5. میخوام سهام عدالت ثبتنام کنم کافی نت مراجعه کردم اما هیچ سایتی برای ثبتنام باز نیست من تحت پوشش کمیته امداد هستم اما سهام عدالت ندارم خواهشا راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *