نحوه شرکت در مسابقه سیم اخر سایت مسابقه سیم آخر

نحوه شرکت در مسابقه سیم اخر سایت مسابقه سیم آخر را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه جذاب و پر هیجان مسابقه سیم آخر که توسط آقای رضا رشیدپور اجرا میشود این روزها بیش از از برنامه ای دیگری مورد توجه قرار گرفته است برنامه ای که در انها شرکت کننده ها باید با یکدیگر به رقابت بپردازند و با کسب امتیاز به مراحل بعدی راه پیدا کنند.

بعد از استقبال مردم از برنامه عصر جدید که از مسابقه آمریکن گات تلنت الگوبرداری شده بود حالا مسابقه بمب از یک مسابقه آمریکایی دیگر الگوبرداری کرده است و کار اجرا را به عهده آقای رضا رشید پور سپرده است.

نحوه شرکت در مسابقه سیم آخر

باید از طریق اپلیکیشن و وبسایت مسابقه بمب در این برنامه شرکت کنید که فعلا وبسایت این برنامه راه اندازی نشده است به محض راه اندازی سایت آن در این صفحه اموزش قرار خواهد گرفت

نحوه شرکت در مسابقه سیم آخر

به نوشته ایسنا تهیه کننده مسابقه بمب درباره تولید این مسابقه و ویژگی های گفت: «بمب» جذابیت های بالایی دارد و در این روزها که مردم به روحیه بخشی و برنامه های مفرح نیاز دارند این برنامه سرگرم کننده است. بر همین اساس در مشورت هایی که اتاق فکر برنامه با مدیران شبکه داشت به این نتیجه رسیدیم که شاید بهتر باشد در چنین فضایی از ساختاری هیجان انگیز و پرانرژی تر استفاده کنیم.

همچنین ببینید: ساعت پخش مسابقه سیم اخر رضا رشیدپور

“اتفاق” بنابر گفته‌های تهیه‌کننده‌اش فعلاً به خاطر شیوع کرونا نمی‌تواند ضبط داشته باشد. چرا که ساختارش تماشاگرمحور است و باید تعداد زیادی از تماشاگران در استودیو حضور داشته باشند. متأسفانه با شروع کرونا، عوامل کار با مشکلات زیادی مواجه شدند و عملاً آن ساختار با تعداد تماشاگران بالا، مانع ادامه برنامه می‌شد و فعلاً نمی‌توان روی این برنامه تلویزیونی حساب باز کرد.

همچنین ببینید نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه سیم آخر رشیدپور +فیلم

تهیه کننده مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، محمد رضا رضاییان است که گفته محتوای تفریحی و سرگرم کننده داشته و برنامه پر انرژی است. اولین قسمت از مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، ۵شنبه ۱۵ آبان ۹۹ روی آنتن رفت و دومین قسمت مسابقه سیم آخر روز جمعه ۱۶ آبان ۹۹ پخش می شود.

اینستاگرام مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور در نشانی: @simeakhar3 قرار دارد که می توانید نظرات بینندگان، شرکت کنندگان و بخش هایی از برنامه سیم آخر را تماشا کنید. وب سایت مسابقه سیم آخر نیز در نشانی: bombtv3.com معرفی شده که شرایط شرکت در مسابقه سیم آخر را تشریح کرده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. زودتر اپلیکیشن ثبت نام رو اعلام کنید تا بسوی مسابقه ی بمب پرواز کنیم بنظر میاید مسابقه ی جذابی باشد ولی اطلاعات مخصوصا راه ثبت نام و شکل مسابقه نامعلوم است زودتر راه ثبت نام رو لطفا اعلام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا