فیلم / نذری دادن محسن افشانی و مهران غفوریان در محرم امسال

فیلم / ریا کاری نذری دادن محسن افشانی و مهران غفوریان در محرم امسال

فیلم / نذری دادن محسن افشانی و مهران غفوریان در محرم امسال

نذری دادن محسن افشانی و مهران غفوریان در محرم امسال در کنار سایر چهره های سرشناس سینما را ملاحضه میکنید.

محسن افشانی و مهران غفوریان در محرم امسال با کمک یکدیگر اقدام به اهدای غذای نذری کردند که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است محسن افشانی که چندی پیش در ترکیه توسط میلاد حاتمی به اسارت گرفته شده بود و با جملات تحقیر آمیز علیه خود جنجال به پا کرد حالا در کنار دیگ نذری محرم دیده میشود.

نذری دادن محسن افشانی و مهران غفوریان

محسن افشانی چندی پیش نیز با همسر خود به دعوا و درگیری لفظی پرداخت که اخبار پیرامون همسرش در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

با فرا رسیدن ماه محرم بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران را چهره‌های سرشناس اقدام به عزاداری و دادن غذای نذری کردند که محسن افشانی تلاش کرد به همراه مهران غفوریان این کار را انجام دهد .

محسن افشانی بازیگری بسیار کم رنگ شده است و بیشتر حاشیه او مورد توجه قرار میگیرد با اشتراک گذاشتن ویدیو هایی از نذری خود با واکنش های منفی روبرو شد اینکه چرا مهران غفوریان با این بازیگر نچندان سرشناس در این کار اعتقادی شرکت کرده است در نوع خود می تواند جالب باشد محسن افشانی چند سالی است که در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و صرفاً در فضای مجازی به جنجالسازی می پردازد.

همچنین ببینید ریا کاری نذری دادن محمدرضا گلزار و علی دایی

محسن افشانی (زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در روستای وانشان گلپایگان) بازیگر و مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی است. او بزرگ شدهٔ افسریه تهران است.

محسن افشانی مجري و بازيگر در يازدهم فروردين ۱۳۶۸ چشم به جهان گشود. رشته محسن افشانی در دبيرستان رياضی فيزيك بوده. به مهندسي شيمي و ميكانيك خيلي علاقه داره .

محسن افشانی صاحب يك خواهر بزرگتر از خودش هست كه اگه كسي مزاحمش بشه مزاحم رو پودر مي كنه !!! از كودكي دوست داشت بازيگر بشه ولي با دادن تستي سر از كار مجري گري در آورد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *