نگار استخر در امریکا (عروسک گردان سنجد) و دخترش +عکس کامل

نگار استخر در امریکا (عروسک گردان سنجد) +عکس کامل

نگار استخر در امریکا (عروسک گردان سنجد و دختر همسایه) و دخترش +عکس کامل و تصاویر نگار استخر عروسک گردان عروسک سنجد را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نگار استخر در امریکا (عروسک گردان سنجد)

خانم نگار استخر یکی از عروسک های با سابقه کشورمان که ما او را با عروسک سنجد به خاطر داریم سالهای زیادیست که دیگر در تلویزیون فعالیت ندارد و به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در حال حاضر در آمریکا به سر میبرد او دارای یک دختر بوده و اهل شیراز است.

نگار استخر در امریکا (عروسک گردان سنجد) و دخترش +عکس کامل

او همچنین صداپیشه شخصیت عروسکی دختر همسایه در مجموعه کلاه قرمزی و شهر موش‌ها ۲ بوده‌است.

این خانم هنرمند هنوز درباره اینکه چرا از تلویزیون جدا شده و دیگر فعالیتی ندارد اظهارنظری نکرده است .

این عروسک گردان با سابقه کشورمان در 17 مرداد 1349 متولد شده است و سالها در تلویزیون فعالیت حرفه ای داشت او در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است و در رشته های طراحی صحنه و لباس نیز فارغ التحصیل  شده است.

او اولین تجربه حرفه ای خود را در هنر با طراحی صحنه و لباس به دست آورده است و در فیلم سینمایی شهر زنان در سال 1377 فعالیت کرده است. این خانم هنرمند در سال 1387 نیز با نمایش زن غرغرو به صورت حرفه ای اولین تجربه کارگردانی خود را در تئاتر به دست اورد

فکر می کنم همه کودکان و همه ما بزرگسالانی که روزی کودک بوده ایم، دلمان برای مجموعه های عروسکی تلویزیون تنگ شده است.

نگار استخر در امریکا (عروسک گردان سنجد) و دخترش +عکس کامل

مجموعه های داستانی که با شخصیت های آنها همذات پنداری کنیم، دلمان برایشان تنگ شود، شیرین کاری ها در صحبت هایشان را به یاد بسپاریم و تک کلام هایشان را به کار بریم.

راستی چی شد؟ چرا در سال های اخیر خبری از مجموعه های داستانی برای کودکان یا عروسک هایی شیرین و به یاد ماندنی نیست؟ طراح و داستان نویس کم داریم؟ ایده های ناب پیدا نمی شود؟! حوصله نداریم؟! از ما نمی خواهند؟! پول نمی دهند؟! یا بچه ها را فراموش کرده ایم؟!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *