نیکا شاکرمی همجنسگرا بود؟ ماجرای حمایت همجنسگرایان آلمان از نیکا

نیکا شاکرمی همجنسگرا بود؟ ماجرای حمایت همجنسگرایان آلمان از نیکا

آیا نیکا شاکرمی همجنسگرا بود؟ ماجرای حمایت همجنسگرایان آلمان از نیکا شاکرمی و اهدای جایزه به او را در ادامه بخوانید.

اخبار نیکا شاکرمی همچنان توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است اخباری که باعث شد خانواده او به شایعات واکنش  نشان بدهند در برخی از رسانه های بیگانه اعلام شده که نیکا همجنسگرا بوده است و این با واکنش تند خانواده این مرحومه همراه شده است یکی از فعالان همجنسگرایی جایزه خود را تقدیم نیکا کرده و گفته او همجنسگرا بوده است! و به همین راحتی با آبروی یک دختر جوان که دستش از دنیا کوتاه است را میبرد.

نیکا شاکرمی همجنسگرا بود؟ ماجرای حمایت همجنسگرایان آلمان از نیکا

آیا نیکا شاکرمی همجنسگرا بود؟

بعد از این خبر همجنسگرایی نیکا شاکرمی در فضای مجازی منتشر شده خانواده به شدت بهه این خبر واکنش نشان دادند و اعلام کردند از رسانه های انتشار دهنده این خبر شکایت میکنند.

چند روز است که رسانه‌های بیگانه مدعی شده‌اند نیکا شاکرمی از افرادی بوده که تمایلات همجنسگرایی داشته است و حتی مدیر شبکه همجنسگرایان جایزه خود را به او تقدیم کرده است .

این خبر باعث شد که واکنش های زیادی به وجود بیاید اما درباره اینکه آیا نگاه شاکرمی همجنسگرا بوده یا خیر نمی توان اظهار نظر کرد و شاید فقط اطرافیان نزدیک این دختر جوان از این موضوع باخبر بودند.

روز گذشته مراسم همجنسگرایان در اروپا برگزار شد و یکی از فعالان آن به نیکا شاکرمی پرداخت.

لازم به ذکر است که نیکا شاکرمی دختر دهه هشتادی اهل خرم آباد بوده در تهران زندگی می کند و در مهرماه سال جاری به علت سقوط از ساختمان جان خود را از دست داد درباره مرگ نیکا شاکرمی حرف و حدیث های زیادی وجود داشت.

نیکا شاکرمی متولد 10 مهر 1384 خرم آباد است که گفته می شود یکی از معترضان نوجوان شرکت کننده در اعتراضات سراسری 1401 ایران بوده است.

نیکا شاکرمی متولد 10 مهر 1384 در خرم آباد بود. پدرش سال ها پیش فوت کرده است و با مادر و خواهر بزرگترش زندگی می کرد ، او تا سال قبل از فوت در فردیس زندگی می کرد و برای تحصیل و دنبال کردن رویاهایش به تهران مهاجرت کرد. او به هنر علاقه داشت و در تهران در هنرستان تحصیل می کرد. همکلاسی او درباره نیکا چنین گفته است : «نیکا شاکرمی برونگرا بود و اهل آشتی»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خودشون دارن اعتراف میکنن،مردم ساده ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *