همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ کیست؟ و عکس دخترانش

همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ کیست؟ و عکس دخترانش

همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ کیست؟ و عکس دخترانش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کاظم نوربخش در سال 1382 وقتی 27 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها دو دختر است که نام یکی از آن ها نازنین زهرا متولد 1390 می باشد.

همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ کیست؟ و عکس دخترانش

همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ

کاظم نوربخش بازیگر سریال نون خ که توانست به شهرت و محبوبیت را به دست اورد تصویری از خود و همسر و دخترانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

کاظم نوربخش متولد 1 مهر 1355 در بیجار بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است

همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ کیست؟ و عکس دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ و همسرش

کاظم نوربخش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است او پیش از این زمانی که محصل بود تئاتر را در مدرسه آغاز کرده بود و فعالیت می‌کرد او موفق شد در سال ۱۳۶۷ در جشنواره دانش آموزی عنوان نفر اول را کسب کند اما پس از آن باز هم در جشنواره دانش آموزی سال ۱۳۶۹ عنوان بهترین بازیگر را در بخش استانی از آن خود کرد و به عنوان بازیگر منتخب کردستان برگزیده شد اولین اثر او در سال ۱۳۸۲ در یک فیلم کوتاه به نام «درس اول» بود که برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت

این هنرمند پس از اینکه توسط سعید آقاخانی که یکی از همشهریان او می‌باشد برای بازی در سریال «نون خ» انتخاب شد و به این سریال پیوست توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و به شهرت برسد سریال نون خ با لهجه شیرین کردی تولید شده و به شرح زندگی مردم غیور کرد زبان می پردازد.

همسر کاظم نوربخش بازیگر نون خ کیست؟ و عکس دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ و همسرش

کاظم نوربخش تجربه بازی در نقش های کمدی را در کارنامه هنری اش داشت و همین موضوع باعث شد تا از سوی سعید آقاخانی برای بازی در این سریال انتخاب شود و نقش کمدی او حسابی به دل مخاطب نشست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *