کاظم نوربخش بازیگر و همسرش و دخترانش + عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر و همسرش و دخترانش +عکس و پیج اینستاگرام

کاظم نوربخش بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد 1 مهر 1355 در بیجار می باشد ، وی با بازی در نقش « سلمان » در سریال نون خ به شهرت رسیده است کاظم نوربخش زمانی که 27 ساله بود ( 1382 ) ازدواج کرده است و یک دختر به نام « نازنین زهرا » دارد که متولد 1390 می باشد .

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر و همسرش و فرزندان و خانواده و دخترانش +عکس و پیج اینستاگرام بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ

کاظم نوربخش یکی از بازیگران با سابقه و فعال در استان کردستان می باشد

او با درخشش در سریال نون خ موفق شد به شهرت بسیار زیادی دست یابد و مهمترین تجربه تلویزیونی ایشان در رسانه ملی به شمار می آید که موفق شد بازی بسیار خوبی را در سریال نون خ به نمایش بگذارد و مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد

بیوگرافی کاظم نوربخش

ایشان در اول مهر ۱۳۵۵ در شهر بیجار استان کردستان چشم به جهان گشوده است

به گفته خودش زمانی که کودک بوده علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته و به همین دلیل با بچه محل های خود تئاتربازی میکردند و به این رشته علاقه بسیار زیادی داشته است

او در مدرسه به عنوان یکی از دانش آموزان فعال در تئاتر دانش آموزی بود و به عنوان سرگروه در مراسم های مختلف مثل دهه فجر نمایش‌هایی را با همکلاسی هایش اجرا می کرد.

تحصیلات

کاظم نوربخش در رشته گرافیک تحصیل کرده به دلیل علاقه به بازیگری وارد تئاتر شده است

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ (خواستگار شیرین)

سوابق بازیگری

بازیگری را در استان کردستان آغاز کرد و در فیلم سینمایی نای نینوا به کارگردانی علی نوربخش اولین گام بازیگری خود را برداشت

همکاری با علی نوربخش برای او بسیار خوش یوم بود چرا که یک فیلم دیگر با همین کارگردان همکاری کرد درس اول نام داشت

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ (خواستگار شیرین)

در سال ۱۳۸۷ یکی از مهمترین فعالیت های هنری خودش را در شبکه استانی سنندج انجام داد سریال شهر مهتابی که محصولی از شبکه استانی سنندج بود با درخشش کاظم نوربخش همراه بود

همچنین ببینید:

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان خواستگار شیرین در نون خ

اما مهم‌ترین فعالیت بازیگری آقای کاظم نوربخش کاراکتر سلمان خواستگار شیرین در سریال نون خ میباشد که در فصل دوم این مجموعه توانسته نقش مهم و پررنگی را برعهده داشته و به شهرت زیادی دست یابد

سلمان کاراکتری بوده که علاقه زیادی به شیرین دختر نوری دارد اما نوری که نقش آن را آقای سعید آقاخانی برعهده دارد از اینکه او دامادش شود مخالف است درخشش کاظم نوربخش در نقش سلمان باعث شده که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد و بدون شک او را در سریال های دیگری در آینده خواهیم دید.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ بازیگرو همسرش

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی بازیگر

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر و همسرش

بیوگرافی سعید آقاخانی و همسرش گلرخ حقیقی

همین شیرینی و طنازی در سری‌های بعدی این مجموعه بیشتر شد و خنده‌های معروفی که به بازی‌اش اضافه کرد و دلبری‌هایش از شیرین، دختر نورالدین خانزاده و علاقه‌اش به گاوی به نام جاناتان او را به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه تبدیل کرد.

کاظم نوربخش این روزها سخت مشغول بازی در چند سریال است و در صورت ساخت فصل جدید «نون. خ» در سال آینده قطعا یکی از بازیگرانی است که در آن حضور خواهد داشت.

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ (خواستگار شیرین)

سریال نون خ 2 به کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش از شبکه یک سیما ساخته شده است و در آن بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون نظیر حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی و شقایق دهقان به ایفای نقش پرداختند.

فصل دوم این سریال به تهیه کنندگی  مهدی فرجی در ۱۷ قسمت آماده شده است  و از شبکه یک سیما پخش می شود. پیشتر قرار بود این سریال در ماه مبارک رمضان پخش شود.

همچنین ببینید:

پیج اینستاگرام کاظم نوربخش

در حال حاضر که این مطلب نوشته میشود (30 فروردین 99) آدرس پیج اینستاگرام آقای نوربخش kazem_norbakhsh میباشد

کاظم نوربخش بازیگر و همسرش و دخترانش + عکس و پیج اینستاگرام

ساخت فصل سوم سریال «نون خ» از اواسط مهرماه کلید خورد و حالا پس از ۴ ماه کار مداوم روز‌های پایانی فیلمبرادی را پست سر می‌گذارد. البته پیش تولید این سریال اوایل تابستان آغاز شده بود، اما دو موضوع شیوع کرونا و عدم تامین منابع مالی باعث شد تا ساخت آن با سه ماه تاخیر آغاز شود.

کاظم نوربخش بازیگر و همسرش و دخترانش + عکس و پیج اینستاگرام

البته قرار بود که «نون خ ۳» یک غافلگیری هم داشته باشد. اوایل آبان ماه بود که مهدی فرجی تهیه کننده این سریال خبر داد که اکبر عبدی نیز به جمع بازیگران نون خ خواهد پیوست. اما حالا سعید آقاخانی خبر داده که اکبر عبدی در سریال حاضر نخواهد شد.

کاظم نوربخش بازیگر + عکس و پیج اینستاگرام

او کسالت را علت عدم حضور اکبر عبدی در «نون خ ۳» عنوان کرده است. با این وجود قرار است که یدالله شادمانی بازیگر کرمانی جای خالی اکبر عبدی را در این سریال پر کند.

کاظم نوربخش بازیگر + عکس و پیج اینستاگرام

ماجرای شهرت

کاظم نوربخش درباره شهرت در سریال نون خ میگوید

هر بازیگری که یک روز وارد این حرفه می‌شود و کار کرده و تجربه کسب می‌کند، یکی از اهدافش این است که یک روز دیده شود و چه بهتر که بتواند محبوب هم شود. قرعه به نام ما افتاد که با یک گروه حرفه‌ای و در راس آن آقای سعید آقاخانی شروع کنیم. من تمام تلاشم این بود که تجربه و توانی را که در چند سالی که کار کردم به دست آوردم روی این کار بگذارم. چون می‌دانستم سلمان نقشی است که شاید بتواند در دل مردم جایی باز کند و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. البته تا این حد فکر نمی‌کردم مورد توجه مردم قرار بگیرد. گرچه سلمان در فیلمنامه هم شخصیت جالبی بود و زمانی که فیلمنامه را می‌خواندم می‌دانستم از عهده‌اش برمی‌آیم اما نمی‌دانستم نتیجه چه خواهد شد. بنابراین من تمام تلاشم را برای بازی در این نقش به کار گرفتم. البته مشورت‌هایی که با آقای آقاخانی برای بازی در این نقش داشتم خیلی به من کمک کرد که سلمان به دل مخاطب بنشیند.

کاظم نوربخش بازیگر + عکس و پیج اینستاگرام

ترافیک پیشنهادات

پیشنهاد زیاد داشتم اما مدام با آقای آقاخانی مشورت می‌کردم. به همین خاطر چند پیشنهاد را نپذیرفتم. اما بعد از این کار سه‌چهار فیلم سینمایی بازی کردم. الان هم در دو سریال نمایش خانگی کار می‌کنم. یکی از سریال‌ها را با آقای پیمان قاسمخانی کار کردم و سریال «راز بقا» را هم با آقای آقاخانی کار کردم که عید در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ

بیوگرافی نسرین مرادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر و همسرش

در بچگی شیطون نبودم

شیطون که خیلی نه، اما شبیه پسربچه‌های دیگر بودم و یک‌سری شیطنت داشتم. یادم می‌آید همه نوروز را ما با پول‌هایی که از بزرگ‌ترها می‌گرفتیم، ترقه می‌خریدیم.

من فکر می‌کنم نوروز برای همه بچه‌ها پر از خاطره و لحظات شیرین است. گرچه حال و هوای نوروز دوران کودکی ما با بچه‌های امروزی تفاوت‌هایی دارد. خاطرم هست زمانی که مدرسه می‌رفتیم، امتحانات ما سه چهار روز قبل از نوروز تمام می‌شد و آماده شادی‌های روزهای تعطیل و نوروز می‌شدیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *