بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +از ازدواج تا عکس خانواده

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +ازدواج و پدر و مادر و عکس

علی صالحی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۵۲ در تهران بوده دانش آموخته کانون تئاتر تجربی میباشد او مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است علی صالحی هیچگونه نسبتی با مجید صالحی و پرسو صالحی ندارد.

در ادامه بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +عکس خانواده و سوابق و زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +از ازدواج تا عکس خانواده

بیوگرافی علی صالحی

علی صالحی از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که سال هاست در عرصه هنری فعالیت می‌کند .

او متولد ۱۲ اسفند ۱۳۵۲ در تهران بوده و بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون می باشد.

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +از ازدواج تا عکس خانواده

علی صالحی پسرعموی مجید صالحی بازیگر سینما و کارگردان می باشد.

او علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نیز فعالیت دارد.

شروع بازیگری

علی صالحی بازیگری را با کلاس‌های حمید سمندریان آغاز کرد و در سال ۱۳۷۱ برای نخستین بار در قالب یک گروه حرکات موزون در سریال امام علی علیه السلام در مقابل دوربین ظاهر شد و نقش کوتاهی را بر عهده داشت .

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +ازدواج و پدر و مادر و عکس

علی صالحی با سریال کمربندها را ببندیم به کارگردانی مهدی مظلومی شناخته شد سپس با حضور در سریال قرارگاه مسکونی به کارگردانی سید جواد رضویان به شهرت رسید اما درخشش او در سریال نون خ او را به عنوان یک بازیگر طنز و کاربلد مطرح کرد.

درخشش در نون با نقش فریبرز

سریال نون خ یکی از معروفترین کارهای علی صالحی بود که به عنوان یک کاراکتر مهم در این سریال به ایفای نقش پرداخت سریال هایی که قبلا بازی کرده بود اینقدر بازی اش مورد توجه قرار نگرفت اما سریال نون خ را به عنوان یک بازیگر طناز به مردم معرفی کرد او در این سریال نقش فریبرز را بر عهده داشت که عاشق شیرین دختر نورالدین شده بود رقیب عشقی او سلمان سعی می‌کرد که فریبرز را از پیش رو بردارد و دل شیرین را به دست آورد رقابت این دو نفر برای به دست آوردن دل شیرین داستان طنز را به وجود آورده بود.

بیوگرافی علی صالحی بازیگر عکس

بازی علی صالحی در سینما

برای اولین بار در سینما با فیلم خونبار در سال ۱۳۵۹ به کارگردانی امیر قویدل تجربه به دست آورد سپس در سال ۱۳۶۱ با فیلم جانبازان گام دیگر خود را در سینما برداشت و در کنار بازیگران شناخته شده همچون جلالیان و منصور برادران بازی کرد فیلم سینمایی هشت و نیم شب سومین کار سینمایی آقای علی صالحی بود و در کنار بازیگرانی همچون آزیتا لاچینی و هرمز سیرتی بازیکنان است و یک جیب پر پول و بیگانه و زرد و خجالت نکش و خالتور و هزارپا از دیگر کارهای در سینما به شمار می‌آید.

 

خواستگاری علی صالحی از پرستو صالحی

یکی از اتفاقاتی که برای علی صالحی به وجود آمد خواستگاری از پرستو صالحی در برنامه زنده بود که باعث شد پرستو صالحی غافلگیر شود البته بعد از این برنامه آنها اعلام کردند که با هم هماهنگ کرده بودند و صرفاً خواستگاری شوخی بوده است.

فیلم را در زیر ببینید

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +ازدواج و پدر و مادر و عکس

پرستو صالحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:در شو هاي پر بیننده ي خارجی کلی شوخی میکنن و مردم هم چون از جنس زندگی حقیقی هست این شوخی ها لذت می‌برند رفقا ما هم برای رسیدن به فضای مفید و صمیمی در برنامه هاي تلویزیونی باید تلاش کنیم و از همۀ مهمتر جنبه مونو بالا ببریم ومتوجه باشیم شوخی فقط شوخی هست!!!

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +ازدواج و پدر و مادر و عکس

یکی از همراه ترین، رفیق ترین هاي عالم هنر علی صالحی ست فقط رفیق شادی نیست ها، رفیق روزهای سخت همه ي ي رفیقاشه اینارو گفتم بدونین همسرش هرکی بشه خوشبخت ترینِ و اگر مانند خواهر برادر نبودیم قطعا به نظرات مخالف و سطحی که به هم میایم یا نمیایم کاری نداشتیم و ازدواجم میکردیم، والله. علی جان داداش خیلی مخلصیم.

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +ازدواج و پدر و مادر و عکس

درخشش در سریال تعبیر وارونه یک رویا

علی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خود در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که به کارگردانی فریدون جیرانی شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود، گفت: اردیبهشت سال قبل وقتی فریدون جیرانی به دلیل آماده نبودن فیلمنامه، سیناپس کار را برای من تعریف کرد بدون اینکه جزئیات نقشم را بدانم، فهمیدم که سریال «تعبیر وارونه یک رویا» درباره ترور دانشمندان هسته ای توسط ماموران موساد است و من هم قرار است در نقش یک مامور امنیتی بازی کنم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ

بیوگرافی نسرین مرادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی پاشا جمالی بازیگر و همسرش

وی که تجربیات مختلفی در ایفای نقش مامور پلیس را در کارنامه بازیگری اش دارد درباره تفاوت کارهای قبلی‌اش با سریال «تعبیر وارونه یک رویا» عنوان کرد: من در سریال «چک برگشتی» به کارگردانی سیروس مقدم نقش مامور پلیس را بازی کرده بودم اما بازی در نقش یک مامور امنیتی را برای اولین بار تجربه کردم و این شخصیت برای من خیلی جذاب و غرورآفرین بود.

بیوگرافی علی صالحی بازیگر و عکس کودکی

این بازیگر ادامه داد: من هنگام بازی در این سریال به واقع درک کردم که این سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران بخش های اطلاعاتی به دور از شناخته شدن و معروف بودن، چه زحماتی را برای تامین امنیت کشور می کشند و با جان و دل و با رشادت و ایثارگری بدون چشم‌داشت دل به خطر می زنند. فهمیدم که چقدر کار این عزیزان سخت و خدایی است. ما خیلی از این اتفاقات را نمی بینیم و فقط گهگاه می شنویم که فلان ترور خنثی شد و یا فلان باند در کشور شناسایی و متلاشی شد حالا چه کسانی این زحمات را متحمل شدند و در چه مدت و با چه مشقاتی به این افتخار دست یافتند در خبرها مطرح نمی‌شود و به این ترتیب در خبرها فقط نام سربازان گمنام امام زمان (عج) به گوش می خورد.

بیوگرافی علی صالحی بازیگر عکس بیوگرافی علی صالحی بازیگر و همسرش +ازدواج و پدر و مادر و عکس بیوگرافی علی صالحی بازیگر عکس بیوگرافی علی صالحی بازیگر عکس

آرزوی ازدواج با بازیگر نقش رز در فیلم تایتانیک

علی صالحی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان یکی از تلویزیون‌های اینترنتی شد.

به گزارش خبرآنلاین، او در جواب آن‌چه مجری این برنامه «سوالی فانتزی در مورد ازدواج در عالم تخیل» خواند و پرسید «اگر بخواهید با یکی از شخصیت‌های خانم معروف دنیا وصلت کنید انتخابتان چه کسی است؟» گفت: «کیت وینسلت» و در جواب مجری که گفت: «نمی‌شناسمشان»، جواب داد: «بازیگر، بازیگر «تایتانیک» دیگر، چون شخصیتش و کارهایش را دوست دارم.»

همچنین ببینید:

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ بازیگرو همسرش

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی بازیگر

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر

بیوگرافی کاظم نوربخش بازیگر و همسرش

بیوگرافی سعید آقاخانی و همسرش گلرخ حقیقی

او در جواب مجری که گفت: «یعنی بازیگر نقش خانم در «تایتانیک»، پس دوست دارید با او ازدواج کنید؟» جواب داد: «قضیه آن جوک شد که می‌گوید ما رفتیم خواستگاری و ۵۰ درصد قضیه اوکی است. گفتند چه‌طور؟ گفت ۵۰ درصد من می‌خواهم، ۵۰ درصد او نمی‌خواهد. ما هم همین ۵۰ درصدیم. خانم کیت هم ترجیح می‌دهد با بهرام رادان ازدواج کند تا با من.»

بیوگرافی علی صالحی بازیگر عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *