فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی / مازیار لرستانی رسما مرد شد

فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی / مازیار لرستانی رسما مرد شد

فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی / مازیار لرستانی رسما مرد شد

هورمون تراپی شهره لرستانی (ازیار لرستانی) باعث شد که او رسما مرد شود و به زودی باید شاهد ریش و سبیل های این بازیگر باشیم.

ماجرای هورمون تراپی شهره لرستانی

یک ماه پیش بود که شهره لرستانی اعلام کرد تغییر جنسیت داده است این خبر بازتاب گسترده ای را در رسانه‌های کشورمان به وجود آمد و درباره ممنوع التصویری او را در تلویزیون گمانه‌زنی شد.

لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران بوده که اصالتاً اهل لرستان است علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز فعالیت دارد شهره لرستانی هیچگاه ازدواج نکرد برخی‌ها معتقد بودند که طلاق گرفته ولی طلاق خود را رسانه ای نکرده است.

اما بعد از تغییر جنسیت او مشخص شد که هیچ تمایلی به ازدواج با جنس مرد نداشته است چرا که خودش روحیه مردانه داشته است.

فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی / مازیار لرستانی رسما مرد شد

این بازیگر ۵۶ ساله که از سال ۱۳۶۴ وارد دنیای بازیگری شده است می خواهد از این به بعد به عنوان یک مرد در سینما و تلویزیون ایران فعالیت داشته باشد که گویا این کار برای او مقدور نخواهد بود چراکه سینما و تلویزیون ایران شهره لرستانی را به عنوان یک زن می‌شناختند و قبول کردن او به عنوان یک مرد از این به بعد نمیتواندبرای صدا و سیما قابل هضم باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید

ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد
شهره لرستانی (مازیار لرستانی) ممنوع التصویر شد
واکنش خواهر شهره لرستانی و حمایت ایشان
عکس قبل و بعد از تغییر جنسیت شهره لرستانی

وی از سال ۱۳۶۶ کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای در تئاترشهر از جمله «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است؛ نمایش «سلطان مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد از جمله کارهای اوست. همچنین کارگردانی نمایش تلویزیونی «در پوست شیر» نوشته شون اوکیسی، برای شبکه چهار را انجام داده‌است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *