واکنش شادمهر عقیلی به اتهام تعرض به ماریا دوست دخترش

واکنش شادمهر عقیلی به اتهام تعرض به ماریا دوست دخترش

واکنش شادمهر عقیلی به اتهام تعرض و آزار جنسی به ماریا دوست دخترش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

واکنش شادمهر عقیلی به اتهام تعرض

روز گذشته بهمن بابازاده اعلام کرد که دختری به نام ماریا ادعا کرده که زمانی با شادمهر عقیلی رابطه داشته و این خواننده به او تعرض کرده است این خبر جنجال فراوانی را برای شادمهر عقیلی به وجود اورد تا جایی که هوادارانش به شدت از این خواننده انتقاد کرده و از او خواسته اند تا پاسخگو باشد اما هنوز شادمهر عقیلی هیچگونه واکنشی را نشان نداده است

واکنش شادمهر عقیلی به اتهام تعرض به ماریا دوست دخترش

البته شادمهر کلا به حواشی و خواسته های هوادارانش توجهی ندارد او قبلا هم به دلیل تبلیغ سایت شرطبندی اش مورد انتقاد و حمله هوادارانش قرار گرفت اما هیچ واکنشی نشان نداد و به کار خود ادامه داد.

با توجه به گفته های دختری که ادعا کرده که شادمهر او را مورد تعرض قرار داده نمیتوان به ادعای این دختر در مورد تعرض اطمنان کرد و به نظر میرسد که آنها رابطه  دوستی داشته اند و اگر رابطه جنسی هم برقرار شده با رضایت هر دو طرف بوده است.

لازم به ذکر است شادمهر متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۵۱ در تهران است. شادمهر عقیلی دارای سه برادر بنام های محمد تقی، محمد علی ،حمید و یک خواهر بنام پروین می باشد. دو برادر او شهید شدند ( یکی در سربازی و دیگری در زلزله رودبار).

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یعنی زنش اجازه داده بهش !
    شایدم اجازه نمیخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *