لایو کشف حجاب ریحانه پارسا (فیلم)

واکنش مهدی کوشکی به ازدواج سفید ریحانه پارسا (عکس)

واکنش مهدی کوشکی به ازدواج سفید ریحانه پارسا (عکس) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

واکنش مهدی کوشکی به ازدواج سفید ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر نه چندان مطرح سینما و تلویزیون که به لطف بازی در سریال پدر به شهرت رسید بعد معروفیت وارد حاشیه های سینمایی شد و همیشه سعی داشت که مورد توجه رسانه ها و کاربرن شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

این شخص بعد از حواشی فراوان راهی ترکیه شد و کشف حجاب کرد و در مصاحبه اش با مسیح علینژاد درباره اعلام کرد که ازدواجش با مهدی کوشکی بدون عقد بوده است و به صورت ازدواج سفید با او زندگی کرده است.

در همین رابطه مهدی کوشکی اعلام کرده که او با ریحانه پارسا صیغه محرمیت خوانده است و مدارک آن در اختیار پدر ریحانه میباشد.

واکنش مهدی کوشکی به ازدواج سفید ریحانه پارسا (عکس)

این اتفاقات باعث شده که این بازیگر همچنان در صدر خبرهای فضای مجازی قرار بگیرد.

او در لایو اینستاگرامی به صورت رسمی موهای خود را به نمایش گذاشت و کشف حجاب کرد که این فیلم در یوتیوب بیشترین بازید را داشته است.

ریحانه پارسا که در سن نوزده سالگی با سریال پدر نامش بر سر زبان افتاد. در یکی دوسال گذشته حاشیه‌هایی را نیز پشت سر گذاشته است. او خودش جایی می‌گوید:

“همیشه در زندگی‌ام با یک اعتقاد کار کردم و آن این است که هیچ وقت کار خوب روی زمین نمی‌ماند. در گذشته یکبار این حرف را به کسی زدم و آن زمان آن آدم بسیار به من خندید و خیلی دوست دارم که حال این روزهایش را ببینم. البته قصدم این نیست که خودم را خیلی خوب معرفی کنم، ولی اگر بازیگری را در خودم نمی‌دیدم و فکر نمی‌کردم روزی نقش لیلایی برایم اتفاق می‌افتد؛ هیچ وقت به دنبال آن نمی‌آمدم. کافیست که کار خود را بلد باشید؛ آن‌وقت قطعا آدم‌های دیگر حاضرند به هر قیمتی شما را برای بودن در کارشان راضی کنند. من اگر شبیه لیلا نبودم؛ قطعا این نقش دیده نمی‌شد و نمی‌توانست موفقیتی کسب کند.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *