واکنش نورا هاشمی به خبر تجاوز ریحانه پارسا (فیلم)

واکنش نورا هاشمی به خبر تجاوز ریحانه پارسا (فیلم)

واکنش نورا هاشمی (همسر سابق سیاوش اسعدی) به خبر تجاوز ریحانه پارسا (فیلم) و جزئیات را در این صفحه بخوانید

ریحانه پارسا در ادامه روند جنجالها و جلب توجه هایش اینبار هم با ادعایی جدید به بحث اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است .

او مدعی بوده که زمانی 16 ساله بودی توسط سیاوش اسعدی (کارگردان) مورد تعرض قرار گرفته!! حالا حتی همسر سابق سیاوش اسعدی به آن واکنش نشان داده است.

واکنش نورا هاشمی به خبر تجاوز ریحانه پارسا

آقای اسعدی از کارگردانهای مطرح کشوران بوده که سالها پیش با سیاوش اسعدی ازدواج کرده و حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام اوستا است که تصاویرش در اینستاگرام آقای سیاوش اسعدی موجود است.

واکنش نورا هاشمی به خبر تجاوز ریحانه پارسا (فیلم)

بعد از انتشار ماجرای آقای سیاوش اسعدی و ریحانه پارسا در نهایت خانم نورا هاشمی در 20 فروردین 1400 در اینستاگرامش با اشتراک ویدیویی از خود اعلام کرد که از همسرش جدا شده است و با مادرش زندگی میکند. او علت جداییشان را اعلام نکرد.

او همچنین اعلام کرد این گونه اخبار که پیرامون همسر سابقش در فضای مجازی به وجود آمده هیچ ربطی به او و فرزندش ندارد و نباید به آنها بی احترامی شود.

نورا، فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه نسبت به حواشی اخیر پیرامون، همسر سابقش واکنش نشان داد و گفت: من سالهاست که از همسرم جدا شده ام و این گونه اخبار به من و پسرم پدر و مادرم ندارد. در فیلم زیر ببینید.

گفتنی است که ریحانه پارسا بازیگر سینما که یک سالی است که به ترکیه مهاجرت کرده و در این مدت حرف‌های عجیب غریب زیادی در اینستاگرام مطرح کرده چندی پیش ادعا کرده بود که در ۱۶ سالگی مورد تجاوز قرار گرفت.

فیلم را در زیر ببینید

نورا هاشمی قرمزی یکی از بازیگران توانمند ایرانی می باشد که در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است پدر او مهدی هاشمی و مادرش خانم گلاب‌ادینه می باشد او متولد سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۶۲ می باشد و در زمینه بازیگری فعالیت دارد

این هنرمند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با فیلم سینمایی «دوشیزه» اثری از محمود درمنش آغاز کرد پس از آن در فیلم های دیگری نظیر «عروس افغان» و «وقتی همه خوابند» نیز حضور داشت اولین اثر تلویزیونی نورا هاشمی مجموعه «آغوشهای خالی» به کارگردانی وحید نیکخواه و پس از آن در مجموعه «سایه ها» از غلامرضا رمضانی ایفای نقش کرد

 

 

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *