سعید قریشی پدر سحر قریشی کیست و علت طلاق و جدایی +عکس

سعید قریشی پدر سحر قریشی کیست و علت طلاق و جدایی از مادر سحر قریشی از خبرهایی است که هواداران این بازیگر دوست دارند بدانند.

سعید قریشی پدر سحر قریشی کیست و علت طلاق و جدایی +عکس

طلاق و جدایی پدر و مادر سحر قریشی

سحر قریشی قبلا اعلام کرده بود که پدر ومادرش طلاق گرفته اند و بچه طلاق است او گفته بعد از جدایی پدر ومادرم من و برادرم نزد مادرم زندگی میکردیم و پدرم در خارج از کشور است.

این روزها که خبر ازدواج سحر قریشی با تتلو در شبکه های اجتماعی حسابی داغ شده است بسیاری از کاربران اعتماد به پایبندی تتلو به این ازدواج ندارد و برخی ها حتی این را یک بازی برای جلب توجه شدن میدانند تا فالورهای خود را افزایش دهد.

پدر سحر قریشی کیست و علت طلاق و جدایی از مادر سحر قریشی +عکس

پدر سحر قریشی کیست

پدر خانم قریشی در امریکا بوده و اطلاعاتی از او در دسترس نیست و فقط طبق مصاحبه خانم قریشی ، پدرش در آمریکا زندگی میکند.

برادر سحر قریشی نیز سپر نام داشته که مدتی خبر رفتنش به سوریه و مدافع حرم شدن او در رسانه ها منتشر شد.

این روزها سحر قریشی در ترکیه به سر میبرد و بعد از بازی در سریال نیسان آبی تصمیم گرفت در ترکیه بماند وبا تتلو وارد رابطه شود.

هرچند تتلو اعلام کرده که هیچ تعهدی به ازدواج ندارد اما بعلا آنها با هم زندگی میکنند.

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. وی سابقا همسر مهران ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند. تحصیلات این بازیگر تا مقطع دیپلم است

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا