پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست + عکس و بیوگرافی

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست + عکس و بیوگرافی

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست + عکس و بیوگرافی پدر و مادر بابک خرمدین را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست

بابک خرمدین کارگردان سرشناس باسابقه سینما روز گذشته توسط پدر و مادرش با ضربات چاقو به قتل رسیده و جسد این کارگردان در سطح زباله کشف شد

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست + عکس و بیوگرافی

جسد بابک خرمدین توسط پدر و مادرش تکه تکه شده بود و درون سطل زباله قرار گرفته بود

پدر و مادر او درباره انگیزه قتل فرزندشان می گویند که او مجرد بود و ما را خیلی اذیت می‌کرد و به حرف ما گوش نمی داد تا اینکه تصمیم گرفتیم که او را به خانه دعوت کرده و بعد از خوردن مواد بیهوشی او را به قتل رسانده و سپس جسد او را قطعه قطعه کرده و درون کیسه زباله گذاشتیم و آن را به بیرون از ساختمان به دست زباله انداختیم

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست + عکس و بیوگرافی

پدر بابک خرمدین کیست؟

بابک خرمدین زمانی که برای گرفتن جایزه برای فیلم “سوگنامه‌ای برای یاشار” بر روی صحنه امد  از پدرو مادرش هم دعوت کرد که بر روی صحنه بیایند و پدرش وقتی امد گفت:

به نام خداوند آموزگار و به نام شهدای گلگون کفن جنگ هشت ساله و درود به شرافت آن شهدا که مملکت را حفظ کردند. من سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین هستم.۳۰ سال خدمت کردم، ۶۹ ماه در مناطق عملیاتی بودم، دو مرتبه شیمیایی شدم و ۴ بار ترکش خوردم و خوشحالم که در مقابل ممکلت انجام وظیفه کردم. به جوانان توصیه می‌کنم از این گهواره وطن غافل نباشند، چون رشد و سربلندی آنان در همین مملکت اتفاق می‌افتد.
از این ۳۰ سال خدمت ۱۷ سال را دور از خانواده انجام وظیفه کردم و تمام زحمات خانواده روی دوش این خانم عزیزم بود که وطن دوم من هستند.

خبر قتل بابک خرمدین توسط پدر و مادرش بازتاب گسترده ای را در فضای مجازی به همراه داشته است

بسیاری از اهالی سینما این حادثه وحشتناک را باور نداشته و فرورفته اند بابک خرمدین کارگردان سرشناس کشورمان بوده که در سال ۱۳۵۳ در شهر تهران به دنیا آمده است در مقطع کارشناسی ارشد سینما تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه تهران اخذ نموده در سال ۱۳۷۹ وارد دنیای فیلمسازی شد سال ۱۳۸۹ توانست که بورسیه تحصیلی بگیرد و به لندن برود در لندن یک فیلم سینمایی درباره زندگی خود به نام سود نامه برای یاشار را تولید کرد که ۷۲ دقیقه بود وابستگی شدید به خانواده از نظر راهی تهران شد و به همین دلیل در ایران مانند آن‌ها قتل توسط همان پدر و مادرش باعث شده که بسیاری از مردم از شنیدن این خبر متاثر شوند

پدر و مادر بابک خرمدین کارگردان سینما کیست + عکس و بیوگرافی
در این پرونده اتهام پدر بابک مشارکت در قتل عمدی و اتهام مادر او معاونت در قتل است. مادرش وقتی از سوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرار گرفت گفت از قتل فرزندش پشیمان نیست. او گفت: قرص‌هایی که در غذای پسرم ریختم از همان قرص‌هایی است که خودم مصرف می‌کردم. او آبروی‌مان را برده بود و مدام ما را با رفتارش آزار می‌داد.

این زن ادامه داد: مدتی قبل بابک با زنی که در خارج از کشور زندگی می‌کند شریک شده بود. قرار بود این زن به او ۳ میلیارد تومان بدهد تا او خانه و وسایل کار تهیه کند اما نمی‌دانم چطور شد.

براساس این گزارش هم‌اکنون این زن و مرد در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *