پسر الهام حمیدی به دنیا آمد (عکس فرزند الهام حمیدی)

عکس الوین پسر الهام حمیدی و تاریخ تولدش (عکس فرزند الهام حمیدی)

تاریخ انتشار 23 مهر 1400 – Study time 3 minutes

پسر الهام حمیدی به دنیا آمد (عکس فرزند الهام حمیدی) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پسر الهام حمیدی به دنیا آمد

بازیگر نقش همسر یوسف پیامبر که چندی پیش باردار شده بود فرزند خود را به دنیا آورد و با پیام های تبریک هوادارانش مواجه شد.

پسر الهام حمیدی و فرزندش (عکس فرزند الهام حمیدی)

این بازیگر مطرح کشورمان چند روز پیش به همراه مادرش برای خرید سیسمونی به بازار رفته بودند و عکس هایی ازخرید خود را به اشتراک گذاشتند

این هنرمند کشورمان سه سال پیش با علیرضا صادقی ازدواج کرد همسرش در زمینه تجارت فعالیت دارد و در رشته هنری فعالیت ندارد.

خانم حمیدی متولد 1357 میباشد و یک ازدواج ناموفق داشته است که حالا با همسر دومش توانسته زندگی عاشقانه و پاایداری داشت باشد.

گفته میشود که وی برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد

از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

عکس الوین پسر الهام حمیدی و فرزندش (عکس فرزند الهام حمیدی)

الهام حمیدی میگوید

من در سینما برای نقش نسرین تحسین شدم؛ نامزدی جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما. با اینکه خیلی ها معتقد بودند نقش شایسته دریافت جایزه است اما چون فیلم چند سیمرغ گرفت از جمله در بخش بهترین بازیگر مرد برای آقای رایگان، نقش زن مکمل را به من ندادند. خیلی ناراحت شده بودم و برایم مهم بود در نخستین کار جدی کارنامه ام در سینما جایزه بگیرم. البته سال بعد تندیس خانه سینما را گرفتم.

عکس الوین پسر الهام حمیدی و فرزندش (عکس فرزند الهام حمیدی)

بعد از آن من کمی وسواس پیدا کردم در انتخاب نقش واقعا زحمت کشیدم و بعد از چند سال جایزه گرفتم. البته الان داریم کسانی که با اولین نقش خودشان در سینما سیمرغ می گیرند! نمی خواستم زحمت هایم با یک انتخاب اشتباه زیر سوال برود و دوباره برگردم سر خانه اول. به همین دلیل یک سال کار نکردم و صبر کردم. پیشنهاد بود اما معمولی. مثل الان نبود که می بینی کسی سیمرغ می گیرد و فردا تمام سینما از آن خانم یا آقا پر می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *