چالش رقص مارمولکی

فیلم رقص مارمولکی بازیگران گلشیفته و مهناز افشار + فیلم

چالش رقص مارمولکی و فیلم رقص آدک فضایی و مارمولکی بازیگران گلشیفته را در مجله شبونه مشاهده کنید.

چالش رقص مارمولکی

مدتی است که چالش جدیدی در اینستاگرام و شتکه های مجازی منتشر شده که طرفداران زیادی پیدا کرده و چهره های مشهور و بیشتر کاربران این چالش را انجام می دهند.

چالش رقص مارمولکیچالش رقص مارمولکی

این چالش که حالت رقصی شبیه به آدم فضایی و یا به رقص مارمولک سبز مشهور است ،دارد و شروع آن با یک کلیپ رقص با یک انیمیشن بود در این انیمیشن شخصیت سبز رنگ لاغر اندام شبیه به مارمولک در حال رقص است.

رقص با آهنگ آمیتو پاسیتا می باشد که یک آهنگ شاد اسپانیایی است.

علاوه بر تمام دنیا و فوتبالیست ها و حتی رونالدو این چالش رقص را انجام دادند و کاربران هر کدام نبوغ و استعداد خود را در رقص و اجرای این چالش به کار بردند.

این حرکات موزون و کلیپ ها طی چند روز گذشته به ایران رسیده و مهناز افشار به همراه برخی از هنرمندان این چالش را انجام داده اند.

بعضی از کاربران باید گفت از خود موجود انیمیشن بهتر رقص را اجرا می کنند و محیط شادی را برای کاربران دیگر فراهم می کنند.

با لینک زیر این فیلم را دانلود کنید و مشاهده کنید.

فیلم رقص مارمولکی بازیگران گلشیفته و مهناز افشار

دانلود فیلم

در این چالش باید دقیقا حرکات وی را انجام دهد این چالش در تمامی دنیا مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است

به طوری که طی چند روز گذشته کلیپ های بسیاری با این انیمیش ساخته شده است در اینستاگرام میتوانید با سرچ و دنبال کردن اینgreenalien# هشتک می گردند.

این فیلم را با لینک زیر دانلود کنید که چالش کاربران را در رقص قورباغه سبز یا مارمولکی و یا آدم فضایی که به نام های مختلف در فضای مجازی موجود است ببینید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *