فیلم / چهره جدید الهام چرخنده همه را شوکه کرد کاهش وزن بیش از حد

فیلم / چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن و لاغری عجیب

چهره جدید الهام چرخنده همه را شوکه کرد خانم الهام چرخنده بازیگر سرشناس تلویزیون و سینما این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است بعد از انتشار ویدیو سلام فرمانده با حرکات موزون باعث شد که مورد حمله بسیاری از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

فیلم / چهره جدید الهام چرخنده همه را شوکه کرد کاهش وزن بیش از حد

چهره جدید الهام چرخنده همه را شوکه کرد

در چند وقت اخیر با کاهش وزن شدید باعث شد که چهره اش حسابی تغییر کند .

الهام چرخنده که گویا تصمیم به لاغری داشته وزن خود را به شدت پایین آورده و همین سبب گردیده که کاهش وزن شدید داشته باشد و از نظر جسمی در وضعیت جالب توجه قرار بگیرد که پیش از این از او به خاطر داشتیم.

الهام چرخنده با سریال آوای باران به شهرت رسید قبلاً در شبکه ماهواره ای مهاجر به عنوان مجری فعالیت داشت بعد از بازگشت به ایران به عنوان بازیگر در عرصه سینما و تلویزیون به فعالیت خود ادامه داد .

فیلم / چهره جدید الهام چرخنده همه را شوکه کرد کاهش وزن بیش از حد

ازدواج با یک روحانی نامش را در صدر رسانه‌های کشورمان پررنگ کرد تغییر عقیده و نوع پوشش این بازیگر با واکنش های زیادی همراه بود برخی کار او را ریاکاری و بعضی دیگر توبه می دانستند

به هر حال الهام چرخنده سعی می کند در فضای مجازی فعال باشد  او متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان بوده و سابقه فرشید نوابی بازیگر معروف می باشد و در حال حاضر با یک روحانی به نام سید محمد درویشی ازدواج کرده است.

فیلم / چهره جدید الهام چرخنده همه را شوکه کرد کاهش وزن بیش از حد

ماجرای تغییر نام الهام چرخنده

حجت الاسلام طائب در ادامه مراسم یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به خانم الهام چرخنده گفت: از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل خوانندگی الهام چرخنده
الهام چرخنده فرودگاه اهواز را به هم ریخت
الهام چرخنده خدا ازتون نگذره شکایت میکنم

در ادامه این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت الاسلام طائب خطاب به وی گفت:چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *