کتاب پایان روزها از سیلویا براون (کتاب پیشگویی کرونا) +pdf

کتاب پایان روزها از سیلویا براون (کتاب پیشگویی کرونا)

کتاب پایان روزها از سیلویا براون کتاب پیشگویی کرونا که در سال 2008 ویروس کرونا را پیشبینی کرده بود باعث شده بسیاری از مردم جهان به دنبال این کتاب رفته تا ببینید اخر این ویروس چگونه پیش بینی شده است!

کتاب پایان روزها از سیلویا براون

سیلویا براون یکی از نویسنده های اهل امریکا بوده که ادعا دارد قدرت واسطه روحی دارد! واسطه روحی یا مدیوم به معنی شخصی با توانایی روحی بالا برای برقراری ارتباط با ارواح و جهان فراطبیعی است.ارتباط با ارواح از مسائل فراطبیعی است و به روشهای ادعایی برای ارتباط برقرار کردن با روح اطلاق می‌شود.مدیوم به عنوان فردی با انرژی روحی بالا واسطه ارتباط با ارواح می‌شود و روح یک شخص به وسیله او با دیگران ارتباط برقرار می‌کند.

کتاب پایان روزها از سیلویا براون (کتاب پیشگویی کرونا) +pdf

او در سال 2008 کتابی به نام پایان روزها را نوشت که در آن چند پیشگویی انجام داد و معتقد بود این پیشگویی را ارواحی در جهان موازی به او ابلاغ میکنند! پیشگویی شیوع ویروسی شبیه ویروس سارس که جهان را در بر میگیرد و بسیاری از مردم جهان را از پای درمیاورد! او در ادامه نوشته زمانی داروی این بیماری کشف میشود که تعدادی کمی از انسان در کره زمین باقی خواهد ماند!

سیلویا بروان، مدعی شده بود که می‌داند، بهشت چه شکلی است. او در یکی از کتاب‌هایش چنین نوشته بود که دمای بهشت به‌طور ثابت برابر با ۷۶ درجهٔ فارنهایت (۲۵٬۶ درجهٔ سلسیوس) است. او همچنین ادعا می‌کرد که در بهشت هیچ حشره‌ای وجود ندارد؛ مگر آن که کسی تمایل به بودنشان را داشته باشد و همچنین حیوانات خانگی هم ممکن است به بهشت بروند.[۳] براون مدعی شده بود که بهشت دارای «سطح ارتعاشی بالاتر» ی است؛ آنچنان که انسان‌ها قادر به درک آن نیستند. او همچنین ادعا می‌کرد که به صورت مادرزادی قادر است، «فرکانس‌های ارتعاشی» گسترده‌تری را احساس کند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *